Aktualizacja kolorówki:)

 Hej:)

Ten post miał się pojawić w czerwcu, ale jakoś nie miałam chęci i czasu na częste pisanie postów.  Nadal tak mam ale dlatego że często na dworku spędzam. I jak wiecie też byłam 2 tyg po za domem:)

A jeszcze coś:) Aktualizacja będzie trochę nie aktualna. Oddałam już niektóre kosmetyki i nadal będę robić porządki w kolorówce i pielęgnacji.  I zostanę z tym co chcę używać z miłą chęcią. 

A oto przegląd mojej kolorówki:)

 

To co sroczki lubią najbardziej:) Miałam w czerwcu 11 paletek ale oddałam 5 z nich. Zostałam z 6 i dla mnie to wystarczająco.  Chcę do końca roku zużyć 2 .


Mam też 4 cienie pojedyncze.  I zostały mi 3 ale zastanawiam się nad jeszcze jednym do oddania. Dwa dla mnie to taka ilość idealna.

Miałam 5 rozświetlaczy ale paletke oddałam.  Rozświetlacze były w niej ok i byłam z nich zadowolona.  Narazie mi starczą 2 i będę je używać na zmianę.


 

Mam też 2 rozświetlacze w płynie ale jeden mam w zapasach. Taka ilość jest dla mnie w normie. 


Mam jeden krem BB który lubię i on zostaje u mnie.  Co do dwóch widocznych pudrów to dla mnie nowości.  Będę je testować jesienią i zobaczę czy je oddam czy nie.



Pudry w kamieniu mam dwa i to za duża ilość jak dla mnie.  Ale jeden czeka na testy i zobaczę jak się sprawdzi.

Mam jeden brązer i wiecej nie zamierzam mieć. Mam dwa róże i taka ilość jest ok. Ten z Alterra będę testować jesienią:)

 I trzy korektory ale dwa takie same. Jeden z nich czeka sobie grzecznie w zapasach.  Dla mnie dwa to dobra ilość. 

 

Miałam 3 tusze do rzęs ale został mi tylko z Loreal. Reszta mi nie podpasowała. Dla mnie jeden to wystarczająca ilość. 


Mam dwie bazy do powiek i zostanę z żadną.  Jakie polecacie bazy ?


Miałam 4 kredki i zostawiłam 2. Jedną już prawie zdenkowałam i zostanę z jedną.  I to będzie dla mnie idealnie:)


 

 Pamiętacie mój projekt w którym zdenkowałam wszystko co miałam do ust? No właśnie bo chyba wrócę do niego znowu :) Jak widać przez te parę mc bardzo mi przybyło szminek i błyszczyków. O dziwo błyszczyków mam najmniej. Ale spokojnie już parę poszło w świat i jeszcze pójdzie. Miałam 25 sztuk a poszło w świat 8. I tak uważam za nadal mam za dużo ich. A i nowa mi doszła w tamtym tygodniu:)

Antyperspiranty w kulce miałam dwa i nadal mam dwa. Ale nie te które widzicie na zdjęciu. Fa poszedł w świat bo wolę Nivea.

Widzicie tu 2 mgiełki do ciała:)No to została mi ta z Avonu i używam jej właśnie.  A perfum z YR będę używać w chłodniejsze dni. Dla mnie ta ilość jest wystarczająca.  A mam jeszcze 3 próbki zapachów.

I mam też jeden lakier do paznokci:) Nie maluję ich ani nie robię hybryd. Po prostu lubię je naturalne.  Ale jeden zawsze się przyda.


Uff i to tyle. Miałam problem z pisaniem postu przez ten nowy blogger.

Co sądzicie o mojej kolekcji?

Pozdrawiam:)



 

 







Komentarze

  1. Uwielbiam tą mgiełkę z biedronki! :) A ilość kolorówki znacznie większa niż moja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kolekcja, same perełki ;) mam podobną ilość ;) ja z kolorówki najbardziej lubię rozświetlacze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja paletki, produkty do ust i też rozświetlacze:)

      Usuń
  3. Dużo fajnych kosmetyków, nie miałam żadnego z nich z wyjątkiem dezodorantu z Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę, że ilość kosmetyków (choć tak, jak napisałaś troszkę poszło z nich w świat) jest wystarczająca! :)
    Mi nowy Blogger jak najbardziej się podoba. Może na początku było trochę dziwnie, ale już teraz na lajcie można tworzyć kolejne posty.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ciężko tworzyć bo się mylę:)Ale pewnie się przyzwyczaję do niego. Pozdrawiam również:)

      Usuń
  5. Znam sporo kosmetyków z Twoich zbiorów. Moja kolekcja jest "trochę" większa ale sporo produktów które tu widzę jest też u mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja postarałam się by mało mieć kosmetyków:)

      Usuń
  6. Też nie lubię nadmiaru u siebie, cieszę się kiedy mogę kogoś uszczęśliwić :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)