ChillBox lipcowy 2020 :)

Hej :)

Ostatnio mam mniej czasu na bloga , bo sporo czasu spędzam czas po za domem. Ale dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem:) A pokażę Wam w nim nowe pudełko ChillBox.



Aam Body Oczyszczający Peeling do Ciała  Chic Chiq  Cena 45 zł


Lubię peelingi i ten pójdzie w ruch dopiero jesienią. Cieszę się że nie jest kawowy i tym bardziej będę go używać:) Zawiera ryż  , cukier kokosowy  oraz ciecierzyce i owoc mango. Brzmi ciekawie prawda:)?

Olej Macadamia - Sweet Dream 30 ml  BioOleo Cosmetics  Cena 79.90 zł


Z oleju też się ucieszyłam i będę go po lecie używać.  Największy plus że ma wiele zastosowań.  Można używać go do włosów i skóry twarzy.  Ja będę bardziej do twarzy i może sprawdzi się.

My orchard  squeeze mask raspberry wine maska w płacie  Frudia  Cena 6.99 zł



Jak wiecie nie przepadam za maseczkami w płacie , ale tą wypróbuję.  Słyszałam że jest dość dobra firma . Zawsze chciałam coś z niej wypróbować:)

 Kuracja przeciwzmarszczkowa Basiclab 15 ml


Wybrałam sobie ten produkt zamiast bańki silikonowej do masażu twarzy. I tak te serum oddałam mojej mamie. Z myślą o niej chciałam ten produkt :) Produkt zawiera wit C i będzie w sam raz na chłodniejsze dni.

Wielorazowy płatek kosmetyczny  do demakijażu  Ovium  Cena 12 zł


Mam płatki wielorazowe i jakoś nie użyłam ich nigdy. Ale może ten pójdzie w ruch i będzie lepszą alternatywą dla tych jednorazowych.

Water Drop DEFENCE Żurawina- Dzika róża- Moringa   Water Drop  Cena  10 zł


Fajna alternatywa dla tych co nie przepadają za piciem wody. Ja akurat nie mam z tym problemu :) Jakoś mam mieszane uczucie do takich specyfików.  Ale może wypróbuję to :)


A wygląda tak w środku.  Są to takie trzy małe proszki do wsypania do szklanki.

Książka- różne  Cena 34.90 - 49.90 zł


Ja wybrałam sobie książkę z kategorii romans. Najgorzej takie lubię i tyłuł oraz opis spodobał mi się.



A tu macie kod rabatowy jak coś:)

I to tyle. Jak Wam się podoba now pudełko:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)