BeGlossy Kierunek na piękno czerwiec 2020:)

Hej :)

Przychodzę do Was z opóźnionym postem , dotyczącym pudełka BeGlossy. Wakacje się zaczeły i ja więcej czasu spędzam na świeżym powietrzu.  Ale spokojnie bloga nie porzuciłam i nie zrobię tego.

A niżej pokażę Wam zawartość:)

GOT2B BYE BYE FLYAWAYS Bezbarwna maskara do włosów  Cena 19.99 zł / 16 ml


Produkt może i fajny ale nie dla mnie. Jakoś moje włosy nie lubią takich kosmetyków i dzięki nim szybciej się przetłuszczają. A ja z kolei lubie jak parę pasm włosów wystaje mi z koka :) A tak naprawdę wolę rozpuszczone włosy  i nie muszę wtedy nic poprawiać. Produkt oddałam w dobre ręce:)

NATURE BOX  Szampon w kostce z olejem z awokado  Cena 22.99 zł / 85 g


Następny kosmetyk co oddałam, bo już mam taki ale innej firmy. I jakoś zapominam by go używać.  Ale sama w sobie uważam , że to fajna alternatywa dla zwykłych szamponów.

BELL HYPOALLERGENIC Metallic Liquid Lips  Cena 18.99 zł / 4.7 ml


Lubię błyszczyki i to bardzo. Ale ten pójdzie dalej i raczej mało kto będzie chciał go. Kolor ma tak nie wyjściowy , że nadaje się na jakieś imprezy tylko. Na moich ustach jest bardzo ciemny.

AA INTYMNA Nawilżający żel do higieny intymnej  Cena 13.49 zł / 300 ml


Produkt w sam raz na wakacje i jestem zadowolona że znalazł się w pudełku.  Używam żelu i ten pojedzie ze mną na wakacje.  Jestem ciekawa jego i ciekawe czy będzie lepszy od moich ulubionych żeli z Ziaji.

L'BIOTICA MILK THERAPY HAIR MASK Maska regenerująca do włosów w formie czepka
Cena 22.30 zł / 30ml


Absolutna nowość dla mnie i ucieszyła mnie od razu po zobaczeniu jej :)Z chęcią wypróbuję  maski w czepku. Jestem ciekawa jak zareagują moje włosy. Fajnie jak w pudełkach jest coś innego .

ORGANIC LAB Maseczka do twarzy  Cena 11.99 zł / 2× 6ml


Podwójne szczęścia i bardzo mnie to cieszy:) Lubię takie maseczki i z chęcią tej użyję.


GOLDEN ROSE DREAM LIPS LIPLINER Trwała kredka do ust  Cena 8.90 zł / 1, 4 g



Kredka była dodatkiem dla klientów VIP i w sumie chyba nie każdy z niej zadowolony był.  Dla mnie nie jest to zły kosmetyk , ale oddałam go . Miałam za ciemny kolor i średnio mi pasował.

A tu mały dodatek w postaci próbki kremu :) Z chęcią wypróbuję, bo jestem ciekawa tej firmy.


I to tyle :) Co sądzicie o pudełku?Moim zdaniem nie jest źle, ale mogło być lepiej.

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Miałam ten szampon w kostce - bardzo miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś ciężko przekonać się do szamponów w kostce.

      Usuń
  2. Znam jedynie maskę w czepku z L'biotica mnie nie zachwyciła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne kosmetyki :) Znam większość z nich i mogę powiedzieć, ze są dobre. Ostatnio na https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/pierwsze-kosmetyki-dla-nastolatek znalazłam kosmetyki dla nastolatków. Myślę, ze z nimi też warto sie zapoznać.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)