Zostań BeGlossy kwiecień 2020:)

Hej:)

Ostatnio miałam mniej czasu bo Święta przyszły. Ale sami pewnie rozumiecie jak to jest :) Dzisiaj przychodzę do Was z nowym postem o kwietniowym pudełku BeGlossy. Jego tytuł nosi nazwę Zostań , co inaczej można powiedzieć #zostańwdomu. Sami wiecie co się dzieję u nasi na całym świecie.  A teraz przejdę do czegoś przyjemniejszego :)



MAYBELLINE NEW YORK Brow Ultra Slim  Cena 36.99 zł / 9 g


Kolor mojej kredki to taki ciemniejszy brąz i mi pasuje.  Cieszę się że znalazła się w pudełku i będę jej używać.  Powiem też że będzie trwała, bo z dłoni nie mogłam jej łatwo zmyć.

BIOVAX BOTANIC Szampon w kostce  Cena 23 zł / 82 g


Mydło w kostce to dla mnie nowość i zastanawiam się co z nim zrobić.  Nie używam w takiej postaci kosmetyków .  Tak myślę że wypróbuję i może mi podpasuje :) A i to szampon do mycia włosów:)

LIRENE Algowa maska głęboko nawilżająca  Cena 12.60 zł / 1 szt.


Maski zawsze mnie cieszą do twarzy i ta z chęcią zostanie użyta.  Maseczkę trzeba zrobić sobie samemu. W sumie może być fajna zabawa z tego:)


GLISS KUR Maska do włosów 4 w 1  Cena 19.99 zł / 400 ml


I znowu coś do włosów:)Już się przyzwyczaiłam do takich kosmetyków i mam komu je oddawać.  Ta maseczka zostanie u mnie i wiem że będę ją używać parę miesięcy. U mnie wolno schodzą maseczki i odżywki do włosów:)

 ALLVERNUM GRASSE COLECTION Balsam perfumowany Cherry & Musk 
Cena 14.99 zł/ 200 ml


Balsam mnie ucieszył bo nie mam jakoś ich dużo.  W dzisiejszych czasach nie latam po drogeriach i prawie wszystko mi się przyda co mam z kosmetyków. Balsam ma ładny lekki zapach i taką samą konsystencję.  Dość szybko się wchłania, co dla mnie na cieplejsze dni jest plusem.

Produkt był wymienny z żelem do mycia ciała  ROGE CAVAILLES . 



Ten produkt dostaliśmy za inny wymieniony na ulotce BeGlossy. Jest to po prostu coś do konturowania twarzy z Bell. Ja nie używam takich produktów do konturowania twarzy, więc on pójdzie dalej.


Co sądzicie o nowym pudełku i produktach w nim:)?

Dla mnie to jedno z lepszych pudełek w tym roku:)

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Ciekawi mnie ten szampon w kostce z Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem tak jest ciekawy ale jakoś leży u mnie. Raz użyłam i na tym koniec:) Ale dobra alternatywa to dla szamanów jest.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)