Cukrowy peeling do ciała Tutti Frutti :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem o pysznym peelingu do ciała:) Jak pewnie wiecie Farmona robi kosmetyki ładnie pachnące.  I czy tym razem też tak jest ?Tego dowiecie się niżej:)


Peeling znajduje się w dość dużym pudełku. Podoba mi się że wygodnie wyciąga się produkt . Nie muszę wiecie kombinować by cały użyć  :)Grafika jest podobna do wszystkich kosmetyków Farmony i przyciąga oko.


Jest to peeling cukrowy czyli taki jaki najbardziej lubię.  Nie jest to mocny , co dla mnie jest dużym plusem. Zostawia na skórze lekką warstwę , ale po wytarciu ręcznikiem już jej nie czuć na ciele. Robi w sumie to co inne podobne produkty:) Peelinguje skórę i tyle.


A wygląda tak w środku.  Zapach ma mieszany bo to banan z agrestem. Od razu mówię jest inny niż w kosmetykach bananowych z TBS.

Polubiłam ten kosmetyk i może jeszcze do niego wrócę. Jestem ciekawa innych wersji zapachowych.

Mieliście go ?Co sądzicie o nim ?Jakie peelingi lubicie i polecacie?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)