ChillBox kwiecień 2020:)

Hej:)

Tym razem mam do pokazania Wam inny box:) Zajączek mi go przyniósł, a raczej ja sama sobie. Powiem Wam że spodobał mi się ten box . Od czasu do czasu będę zamawiać go.

A teraz pokaże co było w nim:)

 EASY COING Emulsja do mycia i demakijażu twarzy 2 w 1  Cena 49 zł / 100 ml


Nie znam firmy a co lepsze jest to made on Poland:) Więc tym bardziej będę używać i jestem ciekawa tego żelu.  U mnie bardziej będzie służył do mycia twarzy , niż do zmywania makijażu.

Mix hydrolatów SENKARA  Cena 20 zł


Akurat nie dwa dni temu tonik mi się skończył i ten hydrolat wskoczył na jego miejsce.  Mam hydrolat ogórkowy i naprawdę tak pachnie:) Cóż wolę różane ale ten też używam z chęcią.  Może mi pomoże z moją cerą , bo zaczęła mi się na czole buntować.  Jest on przeznaczony dla cery wrażliwej ale i tłustej.  Ja mam mieszaną, więc w sam dla mnie jest przeznaczony:)A i to też nasz krajowy produkt.

Nawilżająca maska do twarzy na noc z ekstraktem z żółtka jaja  DillyDelight  Cena 10.90 zł


 Ciekawy produkt który sprawił uśmiech na mojej twarzy:) To koreańska maseczka którą trzeba sobie samemu przygotować.  Do tego jest całonocna. A i ma rozjaśnić i nawilżyć naszą skórę twarzy. Dla mnie taka maseczka to całkowita nowość.

Nawilżająca maska do stóp EFEKTIMA  Cena 12.90 zł


Zazwyczaj używam tylko kremów do stóp, ale taka maseczka to też przyda się.  Zrobię sobie takie małe spa w weekend i użyję jej :) Jedyna firma którą znam i oczywiście też made in Poland:)

Mały bukszpan z doniczką jajeczko  Cena 14.90 zł




Fajny kwiatek który zdobi mi pokój:) Mam go w innej doniczce  i pasowała w sam raz na Święta:)


A ta doniczka poszła do łazienki:) Trzymam w niej pędzle:)


Przypinki jajeczka PUCKATOR  Cena 6.99 zł



Fajny gadżet w sam raz na Święta.  Za rok pomyślę co zrobić z nimi. I chyba mam pomysł a do tego są w kolorze który lubię:)

 Ciasteczka o smaku lawendy z kawałkami borówek VERBENA  Cena 2.20 zł



Ciasteczka poszły szybko w ruch i były dobre :) Co lepsze nie były bardzo słodkie.  A lawenda i  borówki fajnie współgrały ze sobą.  Gdzie można je dostać:)?


Książka- różne rodzaje  Cena 34.90-49.90 zł


Można było wybrać książkę albo kosmetyk zamiast jej. Ja oczywiście lubię to i to:) Ale dla mnie jasny był wybór, bo uwielbiam czytać . Do tegow cieplejsze dni będę w ogródku ją czytać.  Do wyboru są różne gatunki. Ja wybrałam swój ulubiony czyli romans:)

Co sądzicie o tym pudełku? Dla mnie naprawdę super i różnorodne jest pudełko.

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)