Superodżywczy balsam do ciała Soraya

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją balsamu który używam teraz. Dawno nie było takich postów i czas wrócić na bloga.

A oto jak mi się on sprawdza.



Balsam znajduję się w sporej tubie i pojemności 200 ml.  Jest on z serii #foodie , która ładnie pachnie.  Sama grafika opakowania jest prosta , ale jednak przyciąga okp na półce.  Ze mną tak było:)


Myślałam że zapach mi nie podpasuje , bo jednak avocado nie pachnie specjalne ładnie.  Ale  wiecie co , lubię je jeść:)  A przechodząc do balsamu to zapach ma przyjemny. Z chęcią go używam i naprawdę moja skóra dziękuję mu za to .  Nawilża a to podstawa przy używaniu takich kosmetyków.  Czy odżywia?  Nie wiem sama ale wiem napewno że skóra jest miękka w dotyku. Do tego dobrze się rozsmarowuje na skórze i wchłania się też fajnie.  Naprawdę dla mnie ma same plusy:) A jest koloru zielonego i konsystencję ma jak statystyczny balsam.

Co sądzicie o nim ?  Ja go polubiłam i wrócę z chęcią do niego.  Używam teraz i nie odczuwam przesuszenia skóry. 

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Już dawno nic tej marki nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mało kiedy kupuję z tej marki. Ale tą serię lubię:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)