Mała informacja :)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z informacją dotyczącą nadchodzących grudniowych dni:) Od jutra aż do 24 grudnia będą codziennie posty się pojawiać:) To nie  będą tak zwane Vlogmasy, tylko odliczanie że mną tych dni:) Oprócz tego może się zdarzyć że będą dwa posty w jednym dnii. Oprócz tych codziennych postów będą też takie jak zawsze na blogu.

A oto coś czym codziennie będę odliczać z Wami 24 dni do Świąt:)




Ten kalendarz zauważyłam we wrześniu na Youtube:) I wtedy jeszcze nie wiedziałam jaki bym chciała.  Oglądam filmiki tam i patrzyłam na zawartości.  Najbardziej ten mi przypadł do gustu:) Yves Rocher przykuł moją uwagę tym że ma większość pielęgnacji:) A ja wolę ją od kolorówki:) I tym sposobem mam ten piękny kalandarz od końca października:)



A oto nie typowy kalendarz adwentowy z Sylveco :) Czyż nie jest piękny:)? Ta skrzynka mnie urzekła i przyda mi się:) Tu mam z kolei całą pielęgnację.  Podoba mi się że wszystko jest szklane i dobrze opisane . Dodatkowo mamy też kartkę z wypisanymi dokładnie produktami. A w poniedziałek  lub wtorek pokaże Wam co mi jeszcze dołożyli do zamówienia:) Bo byłam w sporym szoku :) Tu będę codziennie jeden produkt losować:) Jestem bardzo go ciekawa :)
Jestem chyba pierwszą osobą która pokazuje ten kalendarz. Na Youtube i na blogosferze nie widziałam go :)




I będzie też coś słodkiego z Biedronki:) Ile to ja czekałam na te 2 kalendarze  :) Nie było ich kiedy miały być w sklepie:) Uwielbiam Milke jak i Kinder:)


No i to tyle:)

Co uważacie o moim pomyślę na posty w grudniu:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Kalendarz Kinder mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)