Odżywka w spray'u Aussie

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z nowym postem.  Wracam do recenzji produktów :)

Tym razem przedstawię Wam nowego ulubieńca :) Co dziwne jest to produkt do włosów.

A oto bohater tego postu:)


Jest to odżywka do włosów w spray'u i do tego ma bardzo wygodną butelkę.  Dobrze mi się ją użytkowało. Samo opakowanie bardzo przemawia do mnie :) Ja mam wersję która ma dać blask naszym włosom. Czy daje ? Tego dowiecie się niżej:)


Jeśli chodzi o działanie nie mam nic do zarzucenia jemu. Daje blask włosom pomimo że z natury mam je świecące. Ale zawsze fajnie można podkręcić ten efekt :) Odżywka sama w sobie nie bardzo nawilżała włosy i chyba nie miała to w planach. Ale za to jak pachniała:) Ten zapach naprawdę umilał mi aplikacje i przy każdym ruchu włosów czułam ten zapach. Jakoś częściej nawet je wąchałam :) A nie przetłuszczała mi włosów a używałam jej prawie całe lato. A atomizer nie raz się zacinał , więc tu trzeba mieć to na uwadze. I nie jest super wydajna a to dla mnie duży plus :) Bo ja bardzo wolno używam odżywki i maseczki do włosów.


Czy wrócę do niej ? Oczywiście że tak ale bardziej w cieplejsze dni. Najpierw muszę moje małe zapasy do włosów wykończyć:)


I to by było na tyle. Znacie ją ? Co sądzicie o produktach z Aussie?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nie korzystałam nigdy z produktów Aussie. Jakoś nie ciekawiła mnie oferta, ale może spojrzę co tam jeszcze ma ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jej jeszcze, ale ogólnie lubię tego typu spray'e do włosów, bo ułatwiają mi rozczesywanie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)