Atelier de Beauty BeGlossy wrzesień 2019

Hej :)

Przychodzę do Was z nowym pudełkiem BeGlossy.  Wiem że pewnie większość z Was zna jego zawartość. Tym razem jestem z niej bardzo zadowolona i wszystko użyję:)


A oto jego zawartość:)


NIVEA Peeling ryżowy do twarzy  Cena 19.99 zł / ml



Jak nie używałam peelingów do twarzy , tak teraz używam je tylko przed maseczkami. Ucieszyło mnie że trafił w moje rączki:) Lubię Nivea więc myślę że podpasuje mi. Dostałam wersję z aloesem i pokładam w nim dobre nadzieje. Jest to nowość.


GLISS KUR Intensywna odżywka do włosów Weekly Therapy  Cena 14.99 zł / 50 ml


Prawda że fajna szarszetka w sam raz na wyjazdy:)? Moja pielęgnacja jest minimalna ale z chęcią wypróbuję tą intensywną odżywkę.  Do mnie trafiła wersja z kompleksem z fitokomórek macierzystych. To też jest nowość.

TOŁPA spa detox , harmonia. mydło borowinowe do odnowy biologicznej 
Cena 8.99 zł / 100 g

No cóż nie przepadam za mydłami w kostce ale te jest trochę inne. Nim mamy w błogi sposób rozpieścić nasze ciało.  A i zapach trochę mi nie pasuje bo jest za intensywny i mi się nie podoba. Ale nie będę go wąchać tylko używać:)

REVERS COSMETICS Pomadka do ust w płynie Vivat Shine  Cena 10.99 zł / 5 ml


Pomadka to bardziej dla mnie bardziej błyszczyk. Tylko ma on błysk dość mocny. I nadaje się bardziej ona na jakieś wyjścia z pełnym makijażem.  Będę jej pomimo tego używać bp kolor nie dostałam najgorszy. Mogło być gorzej prawda :)?

KILLYS Pędzle z linii Pastelove Green Tea  Cena 19.99 zł


Pędzelki naprawdę są ladne i z chęcią będę je używać.  Jedynie noe lubię niebieskiego ale cóż w nich mi to nie przeszkadza:) Mam nadzieję że dobrze będą się sprawdzać.  Można było dostać inne pędzle też.

COSNATURE  Naturalny super nawilżający balsam do ciała z lilią wodną
Cena 19.99 / 250 ml


Z balsamu też w sumie się cieszę i z chęcią go użyję.  Zapach ma dość ladny i konsystencję z tego co widziałam to bardziej lekką  A mi te lekkie zawsze wolniej idą. Mam nadzieję że nawilży moje ciało w chłodniejsze dni.


CALLUNA MEDICA Zaawansowany krem do twarzy  Cena 13o zł / 30 ml

Ten krem można było dostać jeśli się złożyło zamówienie przed premierową wysyłką. Oczywiście te osoby co mają stale co miesiąc pudełka to mieli go gwarantowanego.  W tym i ja oczywiście:) Ja dostałam wersję regulującą sebum i przeciwtrądzikową. Użyłam już go parę razy i zobaczę jak będzie się sprawował:) Narazie jedno spostrzeżenie mam ale to w odzielnym poście napiszę:) Jedynie minus że krótki termin jego jest. Ale plus jest go mało, bo tylko 30 ml :)

I to tyle :)

Jak Wam się podoba w tym miesiącu zawartość BeGlossy:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)