Woda różana

Hej :)

Dziś przychodzę do Was z nowym postem dotyczącym wody różanej dość dobrze znanej w blogosferze:)

A poza tym normalnie wiosna jest na dworze:) Niech już trwa do lata tak :)

A oto recenzja kosmetyku który mnie z jednej strony zachwycił a z drugiej nie.

Krótka recenzja wody różanej MakeMeBio

Nie mogę dodawać zdjęć na bloga ,więc wpadlam na fajny pomysł:) Na mojej stronie bloga będę dawała krótkie recenzje.  Mam nadzieję że wróci wszystko i będę mogła wrócić do normaln3go blogowania . Zapraszam Was tam a tu do komentowania:).

Co sądzicie o tej wodzie ? Lubicie takie hydrolaty?

Pozdrawiam :)


Komentarze

  1. Miałam tą wodę różaną i bardzo się polubiłyśmy :) Chociaż faktycznie zapach może mieć odpychający - z czasem można się przyzwyczaić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię hydolat różany, ale tej marki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)