Peeling do ciała arbuzowy Bielenda

Hej :)

Nareszcie mogę napisać post :) Nie wiem ale coś ostatnio się dzieje z blogspot i wariuje.  Mam nadzieję że już będzie lepiej i będę mogła pisać.

A teraz przejdę do głównego tematu :)

Jakiś czas temu kończył mi sie peeling do ciała i szukałam zastępcy dla niego . A wiadomo to trudny wybór. Postanowiłam wypróbować cóż z Bielendy i wiedziałam co :)Postawiłam na znany prawie każdemu peeling arbuzowy i już wiem że będzie wracał do mnie :)

A oto jego recenzja:)





Kosmetyk znajduje się w standardowym jak dla mnie opakowaniu. Ale cieszy oko to trzeba przyznać:) Kojarzy mi sie arbuz z wakacjami :) Uwielbiam jego smak i zapach:)



Jest to peeling cukrowy i ja  właśnie takie lubię . Ma w sobie mielone pestki kokosa oraz fajny zapach arbuza:) Oczywiście kolor ma jak na arbuza przystało:)

A jak z działaniem? Jest w miarę dobrze. Lubię peelingi które nie są mocne. I ten taki jest właśnie.  Lekko sunie po ciele a zarazem czuję jego moc :) Nie jest to peeling mocny , więc nie każdemu przypasuje. 

Czułam po nim nawilżoną i miękką skórę ciała:) Peelingi i mają dla mnie jedynie złuscić naskórek i nic poza tym więcej od nich nie wymagam . 

Dajcie mi znać czy wolicie takie krótkie recenzje czy długie:)

Ps. Wszystkiego najlepszego z okazji Walentynek:)

I to tyle na dzisiaj :) Mam nadzieję że spędzicie fajnie dzień dzisiejszy :)

Znacie ten kosmetyk ?Co sądzicie o nim ?
Pozdrawiam:)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)