Szampony do włosów

Hej :)

Dzisiaj napiszę  w sumie zaległy wpis . Te produkty już dawno są w śmieciach. Ale warto o nich wspomnieć .  Na początku 2 z nich nie przypadły mi do gustu . Opiszę Wam je krótki co i jak .  Bo w sumie każdy z nich robi to samo :) Myje głowę i tyle :)

Różni je tylko firma, cena ,pojemność,przeznaczenie i zapach:)To przecież tak mało prawda:)?


To najdroższy produkt z całej trójki.  Nigdy bym nie dała za szampon więcej niż 20 zł.  I oczywiście za taką pojemność ale on więcej kosztował .

Szampon znajduje się w małej buteleczce w sam raz na wyjazdy . I bralam ją też na nie . Firmę  Naobay poznałam dzięki Shiny i nie żałuję.  Raz na jakiś czas można coś drozszego wypróbować przecież.

Kosmetyk na początku przetłuszczał  mi włosy i nie bylam z niego zadowolona .Później okazał się świetny i dobrze mi oczyszczał wlosy . Wlosy były delikatne i lekkie .

Zapach jedynie mi nie pasował, był dla mnie za męski .



Ten z kolei pachniał kokosem i naprawdę cudowny był to zapach .  Z chęcią mi się go używało.

W sumie był to produkt 2 w 1 . Gdy nie chciało mi odżywki używać , to szedł ten szampon w ruch . Sprawiał że moje włosy były nawilżone i miękkie w dotyku .

Produkt używałam na długim wyjeździe latem i coś czuję że w następne lato też zagości u mnie :)

Jestem bardzo na tak , jeśli chodzi o niego:)



No i ostatni szampon to produkt polskiej firmy Nutka.

Mają naprawdę fajne produkty i szampon też należy do nich . Sprawiał że moje włosy były w lepszej kondycji i były nawilzone . Od szamponu w sumie nie wymagam dużo . Ale jeśli nawilża to jest to duży plus dla mnie . Zapach miał lekko ziołowy i mi przypasował.

Dostałam wersję hipoalergiczną, pomimo że nie mam alergii to i tak był to fajny produkt .


I oto przegląd szamponów które latem używałam.  Oczywiście już dawno je użyłam:)

Znacie je ?Lubicie?

Pozdrawiam:)



Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)