Moje małe rozczarowania

Hej:)

Dzisiaj przychodzę z postem który nie będzie za bardzo zachwalał produkty . Oto 3 produkty które mi nie bardzo podpasowały.

A oto bohaterzy tego posta .



Może i to będzie zaskoczenie ale jest to pierwszy produkt z Bielendy który średnio polubiłam .  O ile ma fajny zapach taki lekki i nie nachalny i tak samo działanie. Bo muszę tu powiedzieć że zapach ma lekko ziołowy i mi się spodobał . Działania tak samo bo świetnie nawilża . 

Ale co mi nie pasuje  ? Ciężko to rozmarować na mojej skórze.  Ile ja muszę się namęczyć by to zrobić .  A jak już to zrobię to aż rece mi odpadają.  Nie jestem bo w stanie skończyć do końca.   A do tego jak już zetknie się z moją skórą to jest takie tępe te masło.  Więc pożegnam się z nim .


Dość drogi krem który jest podobny do tego z Naobay.  No właśnie jest tylko podobny z opakowania. Po za tym cena jego jest wyższa, bo kosztuje 100 zł jakoś . 

Za taką cenę oczekuje się lepszego produktu . I tyle że trochę nawilża i nic po za tym .  Cieni za bardzo mi nie likwidował.  Na noc był za lekki i miał taką formułę .

Spróbowałam i tyle. Nie zamierzam to mieć nigdy już .  Ale Naobay bym przygarneła. Był lepszy od tego .



O takie sobie rozczarowanie za 111 zł.  Jest to olejek z papaji z kwasem hialuronowym.  Olejek ma tylko w nazwie. Bardziej bym to nazwała wodą, która przelewa się przez palce . I właśnie dzięki temu więcej produktu ucieka .

Poza tym nic specjalnego nie robi . Ot trochę nawilży i tyle.  Nawet spowrotem dostałam na czole podskórniaków. 

 I znowu co droższe to nie znaczy że dobre.

Znacie coś z tych produktów?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Szkoda, że to masło Bielendy się nie sprawdziło, bo ciekawi mnie ta seria :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej skórze:)Innym może przypaść do gustu :) Zapach ma bardzo ładny i działanie:)Warto spróbować:)

      Usuń
  2. u mnie ten krem pod oczy również średnio się spisał

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem pod oczy też mnie nie zachwycił za to Bielendą jestem zaskoczona ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też byłam zaskoczona:)Miałam duże nadzieję co do Bielendy .

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)