ShinyBox HippieNess

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nową odsłoną ShinyBoxa.  Czy jestem z niego zadowolona?Powiem że częściowo tak .  Więcej dowiecie się niżej.

A oto przegląd co znalazło się w pudełku:)


 Novex Maska z keratyną Brazylian Keratin   Cena 15 zł /100 g

 Jestem zadowolona że maseczka trafiła do pudełka .  Moje włosy uwielbiają się z tymi maseczkami z tej firmy . Z chęcią wypróbuję ją.


Biotaniqe Multi Biomask Calm % Ocean  Cena 1.79 zł / 2 × 4 ml

  W ostatnim pudełku też była maseczka w tej firmy . Co mogę więcej powiedzieć? Użyję i w sumie tyle .  Z maseczki się cieszę.


Ekamedica Olej arganowy   Cena 38 zł / 100 ml


Olej zawsze się przyda .  A to do włosów,paznokci i ciała .  Użyję I przekonam się jak mi będzie służył w czystej postaci.  Ten produkt przypadł mi do gustu.


Beauty Days Zaproszenie na Międzynarodowe Targi Fryzjerskie i Kosmetyczne
Cena  30zł /  zaproszenie dla dwóch osób

Zaproszenie na Targi średnio mi się spodobało .  Coś będę w stolicy tydzień po nich i zaproszenie mi się nie przyda .  To była niespodzianka dla VIP.

Dermaglin Maska pielegnujqca z zieloną glinką kambryjską   Cena 6.99 zł / 20 g


Cóż i następną maseczka .  Maseczka jak maseczka . Oddałam ją dalej , bo nie jest przeznaczona dla mnie .  Ale ogólnie mi się podoba ona .


Shefoot Domowe Spa Dla Stóp ( maska + peeling )  Cena 5.31 zł / 16 ml


Jakoś średnio jestem zadowolona z tego produktu . Największy problem mam by użyć takie saszetki .Wolę peeling w większych opakowaniach .  No ale nie zmajnuje się i użyję te domowe spa .

Foods By Ann Smoothie bowl  Cena 4.29 zł/ szt.


Nie przepadam za takimi produktami spożywczymi.  Tak jak smoothie lubię to tak musli już nie . Spróbuję pomimo tego i zobaczę z czym to się je . Ale nie jest to produkt moich marzeń.

Produkt był wymienny.

Unani  Jedwabiste mleczko do ciała z drobinkami  Cena  43 zł / 60 ml


To jest chyba HIT pudełka .  Cieszę się że znalazł się w pudełku.  Nigdy nie miała nic z tej firmy i byłam zawsze ciekawa jej . Balsam ma piękny zapach i szybko się wchłania .  Cóż jedynie drobinki mogą przeszkadzać a ja nie przepadam za nimi . Ale będę to używać:)

Produkt był ten dla klientek których sierpniowe pudełko było minimum 2 zamówieniem w ramach jednej i tej samej substrykcji lub aktywnego pakietu.

O ' Herbal  Płyn micelarny  Cena 26.99 zł / 500 ml



Duża butla płynu do zmywania makijażu  . Większość pewnie by ucieszyła a mnie średnio. Mało kiedy się maluję i pewnie bym to użyła za 3 lata 😁 Dlatego też oddam to . Ale sam w sobie fajny jest to produkt . I lubię tą firmę.

Produkt był wymienny.

Jak zawsze są różne reklamy i do tego znowu voucher.  I do tego próbka,która oddałam.



No i to by było na tyle . Co znacie?Co sądzicie o pudełku  ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Zawartość moim zdaniem średnia, ta zupa to już zupełnie tutaj nie pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja miałam nie zupę na szczęście:)Ale to prawda nie pasuje:)

      Usuń
  2. Najbardziej zaciekawił mnie micel O'Herbal :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)