Moje nowości małe 😊

Hej :)

Pięknie na dworku jest to i więcej na nim spędzam czasu  :) Rower,jezioro to jest to :)

Praktycznie nie kupuję żadnych kosmetyków i używam to co mam .

Pokaże w tym poście co mi przybyło :)




Ten zestaw dostałam i bardzo się z niego cieszę :) Sobie zostawiłam balsam do ust i oczywiście żel do mycia twarzy . Żel już miałam i go bardzo polubiłam :) Balsamy do ust uwielbiam i tego jestem bardzo ciekawa .  Kremy powędrowały dalej . Krem do twarzy nie był przeznaczony do mojej cery.  A krem do dłoni oddałam , bo mam już troszkę ich 😀 Ogólnie polubiłam tą firmę :)


Och ta Balea korci swymi opakowaniami i zapachami :) Krem już miałam w tamtym roku i tej zimy też go będę używać.  Zapach ma boski :) A żel jeden z dwóch które kupiłam , czeka na swoją kolej :) Drugi już jest użyty 😀


Ten kremik musiał się u mnie znaleźć 😀Nie był drogi i podejrzewam że pięknie pachnie.  Słodkie maleństwo plus kokos na opakowaniu, cudnie po prostu :)


Coś mi tel przekręcił zdjęcie ,ale dam jakie mam :) Zauważyłam nie dawno że przyszło coś do mnie 😀A zgłaszałam się dość dawno po tą maseczkę 😀Zalapałam się i przyszła do mnie :)Używałam już tą Garniera i mnie nie zachwyciła.

No i to by było na tyle . Nie ma tego dużo, z czego się cieszę :)

Znacie coś :)?
Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Nie miałam okazji testować żadnych z tych kosmetyków, ale ten pierwszy zestaw bardzo chętnie bym przygarneła <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też się ucieszyłam jak go zobaczyłam

      Usuń
  2. Ja z zakupami to mam tak, ze jak w jednym miesiącu mało kupię to w następnym nadrabiam :) co widać u mnie na blogu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tak nie mam:) Staram się mało kupować teraz i używać co mam:)

      Usuń
  3. Ten krem z Eveline muszę wypróbować koniecznie :) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)