Krem do rąk Migdały i Konwalia Avon

Hej :)

Ostatnio naprawdę mam mało czasu bo większość czasu jestem na dworze :)
Jesli czas pozwoli to będę dawała częściej posty . Za kilka dni będzie to co lubię najbardziej czyli wakacje :)

A oto przechodzę do produktu który mnie średnio zachwycił .

Tak jak Avon lubię tak ten produkt nie bardzo mi przypasował. Staram się używać kremy do rąk regularnie co różnie bywa w słoneczne dni :)


Krem znajduje się w zgrabnej tubce .  Dobrze się z niego do końca wyciska produkt.  Zapięcie jego jest na klik i najbardziej takie lubię .Grafika opakowania jest miła dla oka :)


A jak z działaniem? No właśnie nawilża w miarę dobrze ale w te cieplejsze dni . Na zimę nie bardzo się nada ,jeśli ktoś ma problemy ze skórą dłoni.  Dla mnie jest za lekki i to dosłownie.  Jego konsystencja jest dla mnie bardzo lekka . Trzeba uważać przy tym kremie bo może coś skapnąć na podłogę.  Jeśli już znajdzie się na dłoni to dłonie będą trochę takie jak by mokre . Ale dość szybko się wchłania i to jest jego duży plus . 

A zapach cudowny :) Nie jest mocny a bardziej dla mnie taki subtelny . 

Krem w sam sobie nie jest najgorszy no ale jednak nie lubię jak krem kończy na podłodze.

Co sądzicie o kremach z Avonu? Znacie ten ?

Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)