Delikatny żel do mycia twarzy Green Pharmacy

Hej :)

Zaczyna być ciepło na dworku z czego się cieszę:)
Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją fajnego żelu do mycia twarzy :)Oj tak stał się moim drugim ulubieńcem i jeszcze do niego wrócę :)

A oto on :)


Kosmetyk znajduje się w dość małej ale sporej butelce . Ma pompkę co jest dużym plusem.  Nie zacina się ona i dobrze żel dozuje.  Jedyny chyba minus dla mnie to nie wiem jak tą pompkę zamknąć  😀Wiecie nie mogę wtedy brać tego produktu na wyjazdy 😀

Żel jest przeznaczony do cery mieszanej i tłustej.  Pachnie  zieloną herbatą.  Nie jest to mój ulubiony zapach w kosmetykach ,ale da się przeżyć :)


A jak jego działanie?  Oj naprawdę jest super :)
 Sprawił że moja cera mniej się przetłuszczała na czole i brodzie . Tylko tam zawsze mam problemy z cerą.
Sprawiał że była czysta i świeża.  Makijaż naprawdę zmywał bardzo  dobrze . Dzięki temu nie musiałam długo być w łazience :)

Jestem na TAK jeśli chodzi o żel :) I zaraz po Isanie jest moim nowym ulubieńcem :)

Znacie ten żel do mycia twarzy ?Co sądzicie o nim ?


  1. Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Jakoś nie przepadam za takimi żelami, wolę konkretniejsze produkty, albo gęste, mocne żele, albo pianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie właśnie :)Dla mnie żele najlepsze bo potrzebuję coś delikatnego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam już swój ulubiony produkt do mycia twarzy :) Ten mnie nie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno temu miałam ten żel i byłam z niego bardzo zadowolona. Gdybym nie miała zapasu innych produktów, to pewnie kupiłabym go ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie bym nie kupiła drugiego przez jakiś czas . No ale tym razem dostałam :)Och te zapasy:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)