Kokosowy krem do rąk Isana

Hej :)

Uwielbiam kremy do rąk i zawsze muszę mieć parę w domu . Używam je zawsze jesienią i zimą.  Moja skóra dłoni wtedy jest przesuszona .

Ten krem używałam jeszcze przed wakacjami i powiem Wam że sprawdzał się fajnie .

A oto jeden z moich ulubieńców ☺


Krem znajduje się w nie dużym opakowaniu . Otwierany jest na klik co lubię najbardziej w kosmetykach . Była to edycja limitowana i nie wiem czy nadal mozna go kupić.  Bo z chęcią bym go znowu  przygarneła😀


Zapach jego to taki kokosik ale lekko dla mnie chemiczny . A jak wiadomo Isana ma ładne zapachy kosmetyków 😀

Ale czy nawilżał?  Tak robił to i byłam w tego efektu zadowolona .
Troszkę był wodnisty , ale za to szybko się wchłaniał. Zostawał skórę dłoni w dobrym stanie .

Polubiłam się z tym kremem i z chęcią jeszcze wypróbuję inne warianty zapachowe z Isany. 

Jakie kremy do rąk polecacie ?Jakie lubicie?
Pozdrawiam 😊

Komentarze

  1. Miałam go kiedyś, pięknie pachniał. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam wszystko co kokosowe 😀ten krem też😀

      Usuń
  2. Zupełnie nie znam kosmetyków Isany, a jeśli chodzi o ulubione kremy, to mam ich bardzo wiele, z drogeryjnych z pewnością poleciłabym Herbal Care Farmony - tanie, a taki fajne i pięknie pachnące, a także Evree - niezawodne i skuteczne! Z aptecznych - NUXE i Uriage, działają niezawodnie, z markowych - Organique, The Secret Soap Store, Loccitane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny jest jeszcze krem z TBS😀Recenzja już wkrótce 😀

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)