Krem do twarzy Fitokosmetik Aqua

Hej :)

Dziś przedstawiam wam kremik do twarzy na bazie wody termalnej z Kamczatki z ekstraktem z alg . Jest przeznaczony dla normalnej oraz mieszanej cery . Ma zapewnić dobre nawilżenie skóry.



Krem zawiera wyciągi z alg, żen-szenia i żurawiny.  Ma za zadanie przywrócić równowagę wodną skóry. Nasyca skórę witaminami i mikroelementami.


Na początku przygody z tym kremem byłam sceptycznie nastawiona do niego . Powiem że teraz jestem zadowolona z niego. Naprawdę nawilża mi skórę,pomimo że jest bardzo lekki . Mogę go dużo nałożyć na twarz a i tak wiem że się dość szybko wchłonie.
 
Najlepiej moim zdaniem sprawdzi się w dni gdy będzie cieplej i nie będzie minusów na dworze 😀
Ja go używam na noc tylko i w tej kwestii jednak sprawdza.  Och człowiek lubi się mylić :)
Nie lepi się co mi się podoba . Jest naprawdę bardzo lekki i myślę że sporo może go polubić. 


Jak ktoś zna rosyjski to mnie sobie poczytać na temat kremu 😀

Kupiłam go w Aptece za ponad 6 zł.  Myślę że nie jest to drogo . Jak znowu go spotkam na swojej drodze ,to kupię sobie go na wiosnę .

Przepraszam za jakoś zdjęć, ale cóż sztuczne światło i mi odbija wszysko.

Znacie ten krem ?Jaki polecacie ? Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Nie przejmuj się, zimą jest strasznie ciężko zrobić dobre zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj prawda :)zima to najgorszy okres to zdjęć.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)