Krem do rąk Urea

Hej:)

Ten kremika dostałam jako Ambasadorka kosmetyczna.  I powiem zakochałam się w nim od pierwszego użycia :)

Jest to krem hiszpańskiej firmy Instituto Espanol.  U nas to pewnie nowość na rynku, bo nigdzie go nie widziałam jeszcze :)

A oto nasz bohater ;)



Krem znajduje się w wygodnej tubce z otwarciem na klik. I najbardziej takie lubię :)

Krem idealny jest dla suchej skóry według producenta.  Niby ma wyższy poziom nawilżenia.  Dłonie po nim są gładkie i miękkie bez oleistej powłoki.

No właśnie a jak jest naprawdę?


Jesienią i zimą mam największy problem z dłońmi.  W tym okresie borykam się z przesuszeniem i tą walkę wygrywam w tym roku :)

Krem nawilża to fakt i dłonie są miękkie po nim.  Drugi fakt nie zostawia oleistej powłoki na skórze.  A to już duży plus. A po trzecie dość szybko się wchłania ale czuć że dłonie są nawilżone. 

Do codziennego użytku jak najbardziej się nadaje i z tym się zgodzę.

Ale czy do suchej skóry się nadaje?

Może do mniej wymagającej tak ale do super suchej skóry średnio.

Ale mi w sam sobie przypasował i będę polowała na niego jak się skończy.  Może wtedy już będzie w sprzedaży :)

A oto skład jego dla tych co lubią czytać je :)


Znacie ten krem? Kto go może,widział w jakimś sklepie, to niech da mi cynk :)

Pozdrawiam ;)

Dziękuję portalowi Ambasadorka kosmetyczna za to że mogłam testować kosmetyk:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)