Żel ze świetikiem lekarskim i aloesem Floslek

Hej :)

Pewnie jak dam ten post to jż tego żelu pod oczy nie będę miała :)

Tak naprawdę pierwszy raz użyłam coś do końca . co jest przeznaczone do oczu . I polubiłam się z tym żelem :)

Jest przeznaczony do podrażnionej ,zaczerwienionej skóry okoli oczu , po zabiegach kosmetycznych . Jest bezpieczny jeśli ktoś nosi szkła kontaktowe .



Według producenta przynosi ulgę i przyjemne uczucie chłodzenia. Jeśli ktoś ma tzw ciężkie powieki.to powoduje ustąpienie tego uczucia . Akurat ja nie mam tego problemu :) Łagodzi podrażnienia ,zaczerwienienia i ogólnie koi skore przy zabiegach kosmetycznych np. henną. Łagodzi uczucie napięcia i szorstkość skóry.


Ile w tym prawdy ? No właśnie nie każdemu podejdzie ten żel . Może być za lekki i nic specjalnego nie robić z naszymi podkówkami pod oczami :)

Mi ogólnie przypadł do gustu . Ma konsystencję żelu i łatwo się go rozprowadza. Nie lepi się i można po nim spokojnie robić makijaż. Co jest dużym plusem ? Wchłania się bardzo szybko.

A jak działa na mojej skórze pod oczami ?  Sprawia że czuję lekki chłodek i nie jest to jakiś mocny co nie każdemu może pasować. Nie mam zaczerwienionej skóry wokół oczu , więc z tym problemu nie mam. Sprawia że skóra jest nawilżona i lekko napięta. Cienie niweluje ale to zależy od dnia i jak długo śpię w nocy :)  I naprawdę przynosi mi ulgę o jestem mu wdzięczna :)

Czy kupię ponownie ? Myślę że tak. ale inne warianty :)

Jakie używacie kremy lub żele pod oczy ? Czy ten używaliście? Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)