Mleczny szampon Hairmilk Nivea

Hej :)

Moje włosy są kapryśne ostatnio . A czemu ? A bo od tamtego roku nie lubią się z żadnymi szamponami.

I tu też nie ma wyjątku ,przez 1.5 dnia jest dobrze. Tak a potem już gorzej jest .

Szampon jest przeznaczony do cienkich włosów , czyli w sam raz do moich . Ma sprawić że włosy będą lśniące i sprężyste.

A jak to jest z nim ? Tak sprawia że moje włosy są lśniące i ładnie ułożone. Tylko gorzej jest póżniej , bo moje włosy ledwo się rozczesują . Po użyciu odżywki jest ok . Sprawia że włosy są czyste ale szkoda że nie dłużej .

Lubię kosmetyki Nivea i to bardzo . Ale chyba moje włosy nie lubią tego szamponu.

A jak to jest z Wami ? Lubicie ten szampon ? Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)