Ekspresowe serum nawilżające Perfecta

Hej :)

Przychodzę do Was z nowych postem :)

Moja twarzyczka codziennie musi być nawilżona rano i wieczorem 😊
Lubię testować różne kremy do twarzy.  Nigdy praktycznie nie używam tego samego kremu, żeby cera się nie przyzwyczaiła za bardzo do jednego .

Od jakiegoś czasu zaczęłam  używać serum i moja cera ma się dzięki temu lepiej :)

Jak wiadomo nawilżenie jej to podstawa.

Dziś opiszę Wam moje wrażenia dotyczące tego serum do twarzy, szyji i dekoltu.  Ja go używam tylko do twarzy i szyji.


Jest ono polecane do każdego typu cery . Nie wiem tylko czy tłusta cera się z nim polubi . Ale myślę że tak :)

Jego zadaniem jest :
-utrzymać  odpowiednie nawilżenie
-nadać efekt wygładzenia
-zmniejszyć zaczerwienienia
-poprawić koloryt cery


I właśnie jak to z nim jest . Powiem tak ja go polubiłam i naprawdę to jest dużym plusem, dość szybko się wchłania . Czuję nawilżenie i nie potrzebuję innego kremu na niego . Sam w sobie sprawie że moja skóra twarzy wygląda ładnie.

Czy nawilża? Jak najbardziej i jest to naprawę fajne nawilżenie.
Czy nadaje efekt wygładzenia? Myślę że tak. Moje policzki czują to :)
Czy zmniejsza zaczerwienienia ?Borykam się z lekkim zaczerwieniem na policzkach i trochę jest mniej buraczka😀
Czy poprawia koloryt cery ?Nie wiem nie zauważyłam u siebie niczego takiego.

Serum mozna nakładać na dzień i na noc . Pod krem jak i solo jak kto woli :) Ja nakładałam tak i tak . Na noc teraz używam go tylko i traktuje go jako krem .

Nie jest jakoś bardzo wydajny . Podoba mi się jego opakowanie i łatwo jest wydobyć kosmetyk z niego. Serum jest trochę wodniste dla mnie ,ale nie przelewa się przez palce.  Dobrze się rozprowadza i trochę po aplikacji cera jest wodnista.  I widać to uprzedzam :)

Czy jestem na tak ?Tak :)

Jestem zadowolona z tego serum i wypróbuję jeszcze inne warianty jeśli są.  A do tego z przyjemnością powrócę.

Jakie serum polecacie? Mieliście te ?

Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Serum idealne dla mojej przesuszonej skóry :)

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba spróbować :)ja nie mam przesuszonej i nie wiem jak się zachować na takiej :)Ale mi nawilża to fakt.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Wpadł mi w ręce przypadkowo 😀Oglądałam co na półkach sklepowych a szukałam coś do nawilżania 😀i tak jakoś trafił do mnie i nie żałuję ☺

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Każdy lubi co innego :)i racja nie wiadomo jak skóra tłusta się zachowa .

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)