Balsam do stóp i paznokci BeBeauty

Hej :)

Kremy do stóp to dla mnie konieczność. Bez nich by były biednie:) Zazwyczaj kupuję takie które trafią w moje ręce .

Dziś przychodzę do Was z recenzją kremu z Biedronki.  Sama kupuję tam   kosmetyki i uważam że są ok.



Balsam czyli dla mnie inaczej krem jest w miarę ok. Jak zwał tak zwał:)

 Ma za zadanie intensywnie nawilżyć nasze stopy. Niby skutecznie nawilża, zmiękcza i wygładza naskórek . Zmniejsza objawy zrogowacenia.

Zawiera składniki aktywne czyli kwasy owocowe AHA ,oliwę z oliwek oraz alantoinę .


Tak u mnie jako tako nawilża i dobrze się wchłania. Nie muszę czekać z nogami  w powietrzu :) Sprawia że  moje nogi po całym dniu czują ulgę jeśli użyję tego kremu .Trochę sprawił że skóra na piętach zmiękła i wygładziła.


Nie jest to krem wysokich polotów , ale dla skóry nie wymagającej będzie  fajny. Ja będę szukała dalej i może trafię na  ulubieńca.

Znacie ten krem ? Jakie polecacie ? Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. Nie używałam nigdy kosmetyków z biedronki, ale słyszałam, że są dobre :) Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję też :)Próbowałam już w sumie parę kosmetyków z Biedronki i każdy był dobry dla mnie :)

      Usuń
  2. JA raczej nie kupuję takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja używam to co mi wpadnie w ręce :)Nie znalazłam jeszcze tego idealnego kremu i szukam cały czas :)A ten jest bardzo wydajny ,aż za bardzo :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)