Moje nie wypały kosmetyczne

Hejka :)

Każdy z nas ma ulubione kosmetyki ale i te z którymi się nie polubił. Ja mam takie kosmetyki i jeden z nich wyląduje niestety w śmietniku.

A oto one.



Jak lubię peelingi ,tak tego nie polubiłam.Grudki straszne się robią na ciele.I bardzo to nie estetycznie wygląda. Zapach sam w sobie jest ok ale jak pisałam rozsmarowanie go na ciele już nie. Z tym kosmetykiem muszę się pożegnać.




Ten balsam nie stał koło chyba żadnego balsamu pod prysznic .Daleko mu do niego i mówię poważnie. Nogi moje wysuszył i postanowiłam go używać do innych partii ciała. Dla mnie to żel a nie balsam. Balsam się pieni jak żel i to jest jego minusem. Zapach ma w miarę ok. Połączenie mleka z limonką .

 I to by było na tyle :) Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)