Kocham

Hej:)

Dziś post nie związany z kosmetykami,ale nie bójcie się wrócę do Was.Mam parę nowości, które chcę Wam przedstawić.Mam nadzieję że Was zainteresują.W Biedronce są fajne kosmetyki ale to w następnym poście:)

A teraz co kocham oprócz kosmetyków,to muzykę.Od kiedy pamiętam zawsze jej słuchałam.Wyobraźcie sobie jak wkurzało to rodziców,gdy brałam na cały regulator ją.Uszy biedne ich były:)

Kocham też taniec i to od małego.Uwalnia on energię u mnie i o wiele lepiej się czuję wtedy.

Książki to co misie lubią najbardziej.Kocham je pochłaniać.Oczywiście lubię literaturę kobiecą,jakoś bardziej do mnie przemawia.

Filmy czy seriale wiadomo każda kobieta kocha gdy bohater dany też kocha.Och te romanse :)Ale lubię też się bać,a co za tym idzie uwielbiam horrory.A gdy mi smutno co poprawi humor najbardziej?Oczywiście komedię.A gdy chcę pomyśleć i zastanowić się nad losem ludzkim przychodzą do mnie melodramaty.

Uwielbiam siąść wieczorem pod kocem z filiżanką gorącej herbaty i zaczytać się :)Fajne książki są teraz w Biedronce.Ogólnie uważam że Biedronka i Lidl fajne książki mają i za przystępną cenę.Naprawdę można perełki znaleźć.

Kino o uwielbiam.Usiąść z popcornem i wczuć się w historię opowiedzianą na dużym ekranie.Film który teraz chcę zobaczyć to Ciemniejsza strona Greya. Oglądałyście?Co sądzicie o tym?

Lubię jeszcze dużo więcej rzeczy,jak każda kobieta :) Pytajcie jeśli chcecie coś więcej wiedzieć o mnie:)

A teraz podam parę całkiem fajnych nutek;)








Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)