Karty sklepowe

Hej :)

Pewnie większość z nas ma karty do sklepów. Przy zakupach zbieramy punkty a potem zamieniamy je na nagrody. Mam parę w swoim portfelu ich.

A oto jakie mam :)



Karta Douglas tymczasową miałam przez kilka mc. Teraz mam już stała z danymi osobowymi. Pokazuje się ją przy każdych zakupach i dzięki temu nabijają tobie punkty. Jak wiadomo Douglas nie jest tani. Nie wiem ile mam już punktów nabitych.


Karta każdemu znana:) Większość z Was ma pewnie te karty . Wiadomo po co one były :) Zbierało się punkty by zdobyć maskotki .Teraz głównie się ma je dla tańszych artykułów. Punkty łatwo można sprawdzić na internecie. Ja używam tylko tej dużej karty.


Od razu zaznaczę to nie jest karta stała. Zbiera się się tu pieczątki za zazakup kosmetyków. Trzeba mieć 20 pieczątek by coś dostać . Poziom 1 to 20 pieczątek. Nie wiem czy się to opłaca, każdy musi sam to stwierdzić. Ja mało kiedy robię tam zakupy .


Jeśli chodzi o drogerię to moja to najnowsza karta. Za zakupy dostaje się punkty .I narazie tylko tyle wiem :)


Karta Payback przeleżała trochę nim ją zarejestrowalam. Punkty się zbiera na niej i wymienia się na fajne nagrody. O tyle fajnie że masz bardzo dużo sklepów do wyboru jak i na necie możesz zbierać punkty . Myślę że mi się przyda.

A Wy macie karty ?Jakie ? I korzystacie z nich ? Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)