Balsam do ciała Malina Isana

Hej :)

Tak uwielbiam się balsamować. Czy czujecie ten sarkazm z mojej strony ? Bo ja tak :)Tak jak nie lubiłam używać balsamów, tak teraz je używam. W takiej formie używam gdy skończy mi się mój ulubieniec z Nivea.

Dziś przedstawiamy Wam balsam który mam od wakacji :)



Balsam dostajemy w fajnej plastikowej buteleczce. Do tego jest przezroczysta i ma pompkę co jest dużym plusem. Takie kosmetyki to ja uwielbiam :)



Balsam ma zapach malinowej mamby :) Dla mnie jest to zapach przyjemny i nie jest za mocny. Nie utrzymuje się długo na skórze. Jest jeden minus, należy mało używać go na ciało bo się rozmazuje. Czy nawilża? Trochę tak ale ale to raczej chwilowe nawilżenie jest.Osoby które nie posiadają suchej skóry będą bardzo zadowolone. Szata graficzna opakowania bardzo mi się podoba :)

Produkt zawiera 350 ml i dla mnie to sporo :) Bo ja takie balsamy używam nawet do roku .




Kolor balsamu jest lekko różowy jak dla mnie. Oj tak lubię ten kolor :)

Polecam ten balsam każdemu. Oczywiście jeśli macie bardzo sucha skórę, to radzę wybrać coś bardziej treściwego.

Co sądzicie o tym balsamie? Jakie polecacie inne ? Czekam na wasze komentarze . Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)