Gdzie trzymam swe kosmetyki :)


Hej:)
Każda z nas ma miejsca swoje gdzie trzyma kosmetyki. Część z nas ma mniej lub więcej ich. Ja się zaliczam do grupy ktòra ma ich mniej:)

Oto przegląd moich miejsc :)









Ta półka pod biurkiem mieści kosmetyki które są nowsze i jeszcze ich nie używałam.Na fotkach są kosmetyki które dla mnie będą miały premierę pierwszy raz w łazience:)Jestem ciekawa każdego z nich.Używaliście już któreś z nich?


Mała półeczka a w niej lakiery,błyszczyk i różne zapachy.Lubię mieć te rzeczy pod ręką :)


Mam w łazience taką półkę gdzie trzymam kosmetyki,które używam codziennie do kąpieli i po. Jedynie suchy szampon używam gdy nadejdzie taka chwila że jest potrzebny,dlatego go trzymam pod ręką :) A wiadomo czas gra rolę w dzisiejszym świecie,więc hop biorę kosmetyki i jestem już przy wannie :)









A tu w półce nad pralką trzymam kosmetyki które używam co kilka dni. Albo takie które są w kolejce po tych które towarzyszą mi teraz w kąpieli :) Kolorowe kosmetyki mam na drugiej półce,w kosmetyczce.Na fotkach są kosmetyki które używam lub dopiero będę niebawem :)

To by było na tyle. Oto moje miejsca trzymania ulubieńców wszystkich kobiet Pozdrawiam :)

Komentarze

  1. I najgorzej używać je wszystkie, bo nie wiadomo za który się wziąć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja te, co używam to w łazience albo w szufladzie, te, które czekają na swoją kolej, w szafie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to super :)Gdzieś musimy trzymać tyle kosmetyków :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)