365 dni :)

 Hej :)

Przychodzę do Was z najnowszym denkiem z ostatnich 2 miesięcy. Nie mam tego dużo,ale cieszę się z każdego użytego kosmetyku:)



Użyłam 4 żele pod prysznic , ale nie używałam ich sama. Więc no te 2 duże żele z Palmolive samemu bym używała bardzo długo:) Tym razem z Isana żele pachniały mi średnio. 



Balsamy do końca nie użyłam ,bo miałam z nimi małe problemy. Soraya arbuzowa galaretka w sam raz była dobra na cieplejsze dni. Konsystencję miał ten balsam rozpuszczonej galaretki. Nawilżał,ale nie jakoś specjalnie. A pod koniec opakowania zaczął dziwnie pachnieć i dlatego żegnam się z nim. 

Z kolei balsam z Bielendy był świetny. Długo go miałam i zastanawiałam się kiedy się skończy. Pompka się zacięła i dlatego go wyrzucam. Nawilżał bardzo dobrze a to dla mnie duży plus. 



Pianka do mycia dłoni Sweet Love fajna była. Ładnie pachniała a minus jedyny to szybko się skończyła. Mydło w płynie Cien też był ok ,ale przesuszał mi dłonie. 


Obydwa sera do twarzy było ok i moja cera bardzo je lubiła. Czułam nawilżoną cerę i była ona w lepszym stanie . Krem Hanani Annayake też był dobry i też byłam z niego zadowolona .


Nawet użyłam świetny krem do dłoni. Barzo dobrze nawilżał,a to dla mnie najważniejsze jest. Jeden minus nie mogę na niego nigdzie natrafić. 
 

Użyłam nawet troszkę kolorówki:)  Szminka z Essence bardzo polubiłam i z chęcią jej używałam w chłodniejsze dni. Trzymała się dość długo na ustach i miała ładny kolor .

Balsam do ust z Onlybio był dla mnie średni. Nic specjalnego i nie zamierzam wracać do niego.

Korektor z Lovely świetny jest i powrót napewno będzie. To mój ulubieniec i wiecie sami jest świetny. 

Rozświetlacz z Bell był bardzo dobry. Ładnie wyglądał na twarzy i szkoda że był limitowany. 


Maseczki były ok i nawilżał twarz moją. Olej Tamanu z Korei nie użyłam całego,bo zapomniałam o nim. Ale jak używałam,to był to świetny kosmetyk na włosy. A i płatki z Action też były ok.

Co sądzicie o moim denku ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)