Kosmetyki do oddania :)

 Hej :)

Co jakiś czas zdarzają mi się kosmetyki które mi nie podejdą . A nie przepadam by trzymam je w domu i żeby się przeterminowały. Więc wolę je oddać w dobre ręce:)



Użyłam raz tej różowej maski do włosów i moje włosy ją nie polubiły. 

Gliss odżywka była ok ,ale chyba spowodowała u mnie przesuszenie się włosów. Ale spokojnie odpowiednie odżywki przywróciły mi dobry stan włosów:) 

Wcierki z Eveline nie używałam ani razu. Jakoś nie po drodze mi z takimi produktami .

Ten suchy szampon też nie był używany przeze mnie .


Pianka łagodząca do twarzy i ciała to następny kosmetyk nie użyty przeze mnie.

Dezodorant z Balea to akurat dostałam z Niemiec. Ale nie używam w takiej postaci i też jest nowy. 

Żel antybakteryjny  kupiłam i w sumie niewiem po co. Jak dzięki takim produktom mam przesuszone dłonie. A u mnie to jeden z większych problemów.  To też nieużywany produkt .


Drugi suchy szampon i troszkę go użyłam. Na moich włosach prawie nie dawał efektów. Jednak najlepszy jest Batiste :)

Raz użyłam to coś do rozświetlania ciała ze Stars.  Ale jakoś wolę używać rozswietlacze do  pewnych partii ciała. 

Cień sypki używałam,  ale wiem że już go nie użyję i dlatego pójdzie dalej. Jest to polskiej firmy produkt. 


No i przyszła kolei na kolorówkę:) Spray do utrwalania makijażu nie używam i dlatego żegnam się z tym z NYX. Kosmetyk nowy i nie używany. 

Cień do powiem z Pierre Rene jest też nie używany.  No i to jest nie mój kolor. 

Dwa pudry  w kamieniu z różnych znanych firm . Cóż wiem że nie użyję ich , bo nawet nie używam podkładu. A u mnie się przeterminują. Użyłam jeden 1- 2 razy a drugi z 3 razy.  Więc praktycznie nowe są:)

Próbki perfum i nie pasują mi zapachowo. Dla mnie też lekko je czuć. Sprawdzałam na ręce zapach. 

I to wszystko. Tym razem nie oddaje tak dużo.  A co lepsze teraz używam kosmetyki które mi pasują :)A i tak kosmetyki oddaję  za darmo :)

Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)