Moje zakupy marzec-kwiecień:)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z zaległym postem. Na szczęście nie mam dużo do nadrabiania.

No to zaczynamy:)



Żele pod prysznic już zużyłam , ale pokazuję Wam je:) Każdy z nich mi przypasował.


Nie miałam żadnych peelingòw , więc kupiłam sobie do rôżnych części ciała. Mamy tu do twarzy , ciała i stóp:) Jak już dbać o siebie , to w całości.



Płyn do higieny intymnej też mi się skończył i wpadł mi w ręcę mój ulubieniec. 



Kosmetyki mi się prawie wszystkie pokoñczyły , to i te wpadły w Rossku do koszyka:) Co my tu mamy ?Tonik , żel do mycia twarzy oraz serum nawilżające do twarzy. 


Balsam miałam na wykończeniu i musiałam nowy kupić. Padło na Fluff , bo nic ciekawego nie znalazłam w sklepie.


Kupiłam też krem pod oczy , ale go oddałam . Jakoś nie przypasował mi.

  
Musiałam też kupić mój ulubiony błyszczyk. Akurat w sam raz na lato będzie;)


Oj jednak tu też coś jest ze stycznia:) Będąc we Władysławowie kupiłam sobie to mydełko. Ale nie pamiętam czy na Helu czy w Jastrzębiej:)


A tu pokażę co dostałam w kwietniu. Ciocia z Niemiec przywiozła mi żel pod prysznic Balea. Uwielbiam te żele :)


A tu już prezenty od kuzynki z Niemiec. Dostałam na spółkę z mamą te maseczki. Jedną już użyłam , ale więcej powiem o niej w denku.


Dostałam też odżywki do włosòw i podzieliłam się z mamą. Zostawię sobie je chyba na wyjazd wakacyjny. 


No tu doznałam szoku :) Kuzynka podarowała mi troszkę koloròwki z NYX . Fajnie bo  , będę mogła lepiej poznać tą firmę. Jedynie kredki do kresek oddam. Mam opadającą powieke i przez to nie bardzo pasują mi kreski. A co my tu mamy? Dwa rozświetlacze w płynie , 2 konturówki do ust , pojedyńczy cień , 3 kredki oraz pigment. Używałam już 1 rozświetlacza i cienia pojedyńczego.


A to mydełko dostałam od siostry. Była za granicą i mi przywiozła :) 


A tu najnowsze nabytki z gazet:) Pianka do mycia z Rituals oraz serum do twarzy z FeedSkin. Jestem ciekawa najbardziej tego serum. Pianke z Rituals znam , ale miałam inną serię. Te dodatki kupicie w  Zwierciadle i Elle. Moi zdaniem opłaca się , bo ogólnie te kosmetyki nie należą do najtańszych.

Czego jesteście ciekawi :)? 

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Aktualnie mam krem do ciała fluff, ale arbuzowo - bananowy i muszę przyznać, że super się u mnie sprawdza :) Uwielbiałam ten żel balea z arbuzem - zużyłam mnóstwo opakowań, aż.. mi się znudził w końcu :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)