Moje polecajki kosmetyczne cz.1 :)

 Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z obiecanym postem. Pokażę Wam w nim co polecam z koloròwki. I co lepsze nie będą to drogie kosmetyki. A mi się sprawdzają i w sumie to moi ulubieńcy.



Mam 4 paletki ale pokażę tu tylko 3. Dlatego że z Nabla nadal mało używam i nie mogę o niej opinii wydać.

Co do tych 2 paletek to znacie moje zdanie. Wibo×Stysio jest świetną paletką i dla mnie jest jedną z lepszych . Mogę nią zrobić każdy makijaż i w sumie bawić się nim.

Co do drugiej paletki z Lovely , to też ją bardzo lubię. Teraz są nowe odsłony w Rossku ich . U mnie jak wiecie ma kolory takie codzienne. 


Nie mogło zabraknąć tu Piny:) Paletka we współpracy z Fagatą , jest tak samo dobra jak ta od Stysia. Tylko tu już są bardziej szalone kolory i możecie wyczarować fajny makijaż nią.


Mam tylko 2 róże , ale je i tak lubię. Alterra jest fajny na codzieñ a Bourjois na wieczòr. Ten drugi ma w sobie rozświetlające lekko drobinki. 

Mój jedyny bronzer też polecam. Nie dacie sobie krzywdy nim zrobić i możecie dokładać go na policzki 


Cień sypki to fajna alternatywa pod powieki. Ten cień polskiej firmy Glazel fajnie się do tego sprawdza.
 
 
Tego produktu nie muszę przedstawiać , bo większość osòb go zna:)Do mojej mieszanej cery to idealny krem BB. Mogę powiedzieć że bardzo dobrze kryje i cały dzień się trzyma.


Rozświetlacze ktòre mam to uwielbiam je. Jak widzicie Wibo×Stysio i z Eveline. Jeden jest prasowany a drugi w kremie. Jeden z nich daje większy połysk na twarzy a drugi uzupełnia inne rozświetlacze. Ten drugi daję na ramiona latem.


A tu przedstawian Pine i Becca. Jeden z nich jest mocno rozświetlający a drugi mniej . Ale obydwa ładnie się prezentują się na twarzy. Pamiętajcie Becca zamyka się we wrześniu.


Bazy pod cienie Wibo×Stysio i Catrice to naprawdę fajne kosmetyki. Wibo na powiece bardziej kryje z kolei Catrice mniej. Ale cienie utrzymują się tak samo dobrze na nich. Ps. nie mam tłustej powieki.


Tusz do brwi z Catrice to propozycja dla tych co lubią naturalny efekt. Przyciemnia troszkę brwi , ale nie jest to sztuczny efekt.

Z kolei znany wielu tusz do rzęs jest dla mnie najlepszy. Dawno nie miałam tak dobrego tuszu. Moje rzęsy po nim są ładnie pogrubione i wydłużone. 

Tego korektora z Lovely nie muszė przedstawiać:) Znany jest i wiele osòb je ma lub miało . Pod oczami ładnie kryje i tyle wymagam od korektora. A nie przesusza mi okolic pod oczami .

Kredka z Lovely to propozycja dla tych co uwielbiają je. Jest fajna pod cienie i może być traktowana jak baza. Macie do wyboru parę koloròw.   


Kupiłam te produkty do ust w Rossku. Wibo×Stysio i H20 Lovely to moi ulubieńcy. O dziwo z Wibo długo trzyma się na ustach. Z kolei błyszczyk H20 ładnie rozświetla usta.


A tu mamy Friends ×Revolution  czyli seria Przyjaciół. Ja mam szminkę Rachel i ma ona dość ciemny kolor. Ale formuła jest fajna jest i komfortowo się ją nosi. 

Z kolei błyszczyk vinylowy z GP to ciekawa alternatywa dla szminek. Kryje dobrze i sprawia że usta ładnie się prezentują. Uwielbiam ją i często noszę:)

Druga część to będą ulubieńcy pielegnacyjni. Więc czekajcie na nią:)

Co sądzicie o moich polecajkach?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Bardzo fajne polecajki, większość kojarzę, ale nie używałam. Ciekaw jestem tego cienia Glazel, ponoć bardzo dobra firma.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja niektòre ich kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super polecajki, na pewno sie rozejrze za nimi. Rossman miewa fajne promocje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)