1 grudzień 2020:)

 Hej :)

Dzisiaj zaczynają się Vlogmasy i youtube oczywiście przypomina o tym:) Uwielbiam te filmy oglądać a u blogerów czytać. U mnie nie będzie Vlogmasów , ale za to będą codziennie posty z otwierania kalendarzy. No to zaczynam zabawę , a skończę ją 24 grudnia :)



Takie mam w tym roku kalendarze. I co dziwnie jeden tylko kosmetyczny :) Balea chodził za mną 2 lata i wreszcie go mam. A reszte chciałam mieć , bo też są nowe dla mnie.



Pod jedynką w kalendarzu Balea był peeling do ciała. Jeśli się mylę to mnie poprawcie:) Cieszę się i może dziś w wieczornej kąpieli go użyję.


W kalendarzu Irving pod jedynką miałam  herbate białą o smaku poziomkowym z mandarynką. Nie bardzo mogę białą herbate pić , ale nie zmarnuje się. A zapach i smak musi mieć ciekawy:)


 

W kalendarzu z gumkami pod jedynką znalazłam babeczke :) Słodka prawda:)? Ten kalendarz dostaniecie w Biedronce.


 W kalendarzu Lindt pod jedynką znalazłam smacznego misia:) Czekoladki z tej firmy są bardzo pyszne.



 I drugi kalendarz z Biedronki , a pod jedynką mamy Mikusia na saniach. Te czekoladki znam i smakują mi.


I to tyle :)

Co sądzicie o moich kalendarzach:)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Fajne takie kalendarze, ja w tym roku nie zdążyłam kupić, ale może jeszcze nie jest za późno? :D Co do vlogmasów o tak! Grudzień kojarzy mi się najbardziej właśnie z wieczornym oglądaniem vlogmasów moich ulubionych youtuberów

    www.dbuniek.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie i mi też to się kojarzy:) To najlepszy okres zimą.

      Usuń
  2. Super ;) Będę codzienne śledzić ;) Ja mam Balea i Trend It Up z kosmetykami do makijażu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)