Hialuronowy żel Nacomi

Hej:)

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kosmetyku który polubiłam:) Wiem że ma sprzeczne opinię.  Niektórym nie przypadł do gustu , a innym tak jak mi tak.

A oto bohater tego postu:)


 Kosmetyk znajduje się w dość długiej butelce plastikowej. Podoba mi się że ma pompkę i łatwo można wydobyć go . Jest pewien patent tu zastosowany . Przy używaniu , w górę idzie żel. Widzicie na zdjęciu jak to wygląda:)





Tak jak pisałam wyżej kwas hialuronowy znajduje się w żelu.  Żel dobrze rozprowadza się po skórze twarzy. Jedynie trzeba trochę poczekać by się wchłonął. Napewno będzie się lepił ale to przejdzie po dłużej chwili. Po użyciu kremu to uczucie znika od razu.  Moja twarz lubi kosmetyki z hialuronem i dobrze reaguje na niego. Ten też nawilża a z kremem jeszcze bardziej.  Miękka też skóra jest, ale czy elastyczna to ciężko mi stwierdzić.

Z chęcią jeszcze do niego wrócę. I jest dość wydajny , co mi pasuje. Kupiłam go przez stronę internetową Hebe. Ale stacjonarnie tam też go dostaniecie:)

Znacie go ?Co sądzicie o takich produktach ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Nawet nie wiedziałam o tym kosmetyku, dla mnie super bo już widzę w nim wiele zastosowań

    OdpowiedzUsuń
  2. Używam tego serum z powodzenie i jest to również mój pielęgnacyjny ulubieniec. Jednak ja żeby uniknąć efektu lepkości nakładam je sobie na lekko wilgotną buzię zaraz po hydrolacie 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam, ale kiedyś na pewno poznam ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią przetestowałabym zaprezentowany produkt :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty Nacomi, ale tego żelu akurat nie miałam ;) Ostatnio sięgnęłam po mus do ciała o zapachu kokosowo-bananowego shake'a i był obłędny choć w konsystencji tłusty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O moje zapachy widzę:) No właśnie średnio lubię tłuste balsamy czy masła do ciała.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)