Małe zakupki na przełomie lutego i marca:)

Hej:)

Dzisiaj miał być inny post , ale ten wskoczył za tamten. A ten co miał być będzie jutro:)
A więc moje zakupy są przemyślane i kupiłam to co potrzebowałam. 



Kupiłam sobie gazetę Zwierciadło z krem pod oczy z Biolaven. Ma intensywny zapach ale mam nadzieję żew działaniu będzie fajny.  Podoba mi się miniaturowe w miarę opakowanie.


 Te dwa kosmetyki już używami sprawdzają mi się.  Chodzi tu o tonik i krem do twarzy z Soraya plante.


I mamy też tu Bielendy, którą uwielbiam:) Kupiłam sobie z serii Fresh Juice żel micelarny do mycia twarzy i peeling do twarzy. Używam już tego pierwszego a drugi poczeka bardziej na lato. Mam też balsam i krem multifunkcyjny do ciała.  Nie mogę się doczekać aż zacznę je używać. Arbuzowy wypróbowałam na dłonie i fajny się wydaje. A zapach ma obłędny:)



Pokończyły mi się żele do mycia ciała to i kupiłam mały zapas. Używam już tego pierwszego. Każdy z nich już miałam i to są moje ulubione zapachy:) Mam też peeling do ciała z Tuttti frutti. A zapach jego jest bananowo-agrestowy.


I wpadły też mi do koszyczka maseczki. Nie mam już żadnych więc te użyję myślę szybko:) A tak jest też peeling do ciała z Isany.


A teraz coś nie kosmetycznego:)


Uwielbiam książki czytać i kupiłam sobie taką w Biedronce.  Na fajne tytuły można natrafić w Biedronce i za rozsądną cenę.  Pamiętajcie teraz jest kiermasz książek:)



A w Pepco kupiłam coś na Wielkanoc:) Powiem Wam urzekły mnie te zajączki wszystkie na zdjęciu widoczne . Plus kupiłam też coś na przecenie , co widać oczywiście:)

Małe zakupy z kolorówki pokażę Wam w odzielnym poście :)

I co sądzicie o moich małych zakupach?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Dużo fajnych produktów - ciekawią mnie maski najbardziej :) Produkty Soraya muszę i ja wypróbować, a balsam bielenda - japoński miałam w innej wersji i był świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaką wersję miałaś:)? A no maseczki narazie fajnie się sprawują.

      Usuń
  2. Ciekawe czy uda mi się dotrzeć do Pepco po te świateczne dekoracje skoro już zaczęli wyprzedaże :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Żele z isany są świetne! Miałam wersję z wodą kokosową i tę jogurtową. Obie pachną zabójczo pięknie! :) Na pewno kupię ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne nowości :) Lubię żele Isany. Mam ten peeling z Isany, czeka w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O dziwo znam jedynie żele pod prysznic z Isany :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)