Co dostałam od Mikołaja:)?

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem innym niż zawsze. Pierwszy raz pokażę co dostałam od Mikołaja:)

A oto przegląd tego:)


Świece Yankee Candle zawsze chciałam mieć.  A że promocje  w Rossku są to i kupiłam:) Zbieram je a nie palę.  Ale może zrobię tym razem wyjątek:)


Zrobiłam sobie 3 prezenty sama i od kilku lat tak mam. Książkę Ryder sobie sama sprawiłam. A drugą książkę Trzy życzenia to już Mikołaj mi przyniósł:)


Taką słodką szczotkę kupiłam w Rossku.  Poprzednia standardowa czarna już jest stara i poszła papa. A ta jest mini wersją jej.


Tu Mikołaj mi zrobił dużą niespodziankę.  Nie spodziewałam się jej :) Dostałam piękną czarną torebkę  Wittchen. Prawda że cudowna jest:)?


Słodycze też musiały być:)


I piżamka mi się trafiła. Chciałam akurat i Mikołaj wiedział co mi sprawić:) Podpowiedziałam mu trochę z paroma prezentami. 

Tego nie spodziewałam się że dostanę kapcie:) Mikołaj się że ja i kapcie to inna historia. Ale jak mam to będę z nich korzystała. 

 

Prezent z Niemiec super sprawa:) Coś innego co u nas nie ma. Dostałam piknik do paznokci i chyba krem do rąk.  Ten drugi się przyda bo uwielbiam kremy.


No i tyle:) Mikołaj zawsze mi coś ciekawego przynosi. Tym razem nie chciałam kosmetyków, ale i tak mi jeden dano :)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Ooooo ten zapach Yankee.. piękny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam kokosowy ale nie opłacało się brać małych świec. Miały podobną cenę jak duże. Ale ten zapach jest dla mnie letni:)

      Usuń
  2. O jakie rozkoszne upominki! :)
    Moje prezenty to ubrania, czyli tak jak lubię najbardziej.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja lubię ubrania i takie rzeczy:) Ale oczywiście też kosmetyki.

      Usuń
  3. Bardzo przyjemne upominki dostałaś pod choinkę :)
    Z książek, piżamki, kapci i słodyczy i ja bym się bardzo ucieszyła :)
    Ja dostałam pod choinkę książkę :) Piżamkę dostałam na Mikołajki :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna torebka, świeczki z YC fajna sprawa, jak zobaczyłam w Rossmannie to sie zdziwiłam:)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)