Aktulizacja kolorówki:)

Hej :)

Kolorówki mam mniej niż pielęgnacji, ale cieszę się z tego co mam. Nie potrzebuję jej dużo by zrobić pełny makijaż. 

Na dole przegląd tego co mam :)


Pudry mam dwa a używam i tak ten w kamieniu.  Jakoś sypki z dwa razy użyłam ale mam nadzieję że przekonam się do niego.


Róż mam jeden  i tak samo brązer.  I się złożyło że z tej samej firmy , ale wiecie o tym :) Mam też różo- rozświetlacz z Bell który użyłam aż 1 raz . Jakoś nie mogę przekonać się do niego. Ale może na wiosnę go wypróbuję.


Podkład a raczej krem BB mam jeden. Mało kiedy używam podkładu , więc jeden mi wystarczy.


Paletki mam 5 u praktycznie oprócz Zoevy każda jest w użytku.  Zoeve mam na wyjazdy , alw muszę zacząć ją używać częściej. Dla mnie ilość jest wystarczająca.


A tu niespodzianka mój nowy zakup:) Tusz do rzęs mam jeden i tyle mi wystarczy. A co się stało z Snapscara z projektu?Tego dowiecie się w następnym poście .


Mam dwa ulubione korektory i ta ilość mi wystarcza. Nie zamierzam tu innych testować bo znalazłam moje ideały.


Kredke do brwi mam jedną i ilość się nie zmieni. I tak używam już kilka mc a denka nie ma nadal. A mam jeszcze coś do kresek ale zapomniałam dać do zdjęć. Ale i tak nie używam bo nie umiem ich robić.  A na opadające powieki nie bardzo.


Moja ulubiona i jedyna baza pod cienie rozwaliła mi się. Ale resztki używam i nie wyrzucę jej. Cieni w paletce nie  używam.



Niby 4 opakowania rozświetlaczy a w nich aż 6 produktów. Każdy lubię ale najbardziej używam Becca i Eveline.  Ilość dla mnie wystarczająca.  Jest jakiś wybór chociaż:)


Moja ulubiona kategoria:) Projekt jak wiecie zakończył się sukcesem i wszystko użyłam.  Nie robię nowego dotyczącego kosmetyków do ust..Ogarniam je i używam na bieżąco. Tu mam 3 które używać będę z chęcią przez najbliższy miesiąc. Dwa pierwsze używam na zmianę. Widać nawet że co raz mniej w opakowaniu ich :)


Te będą następne w kolejce. Mam je 4 . To są bardziej szminki niż błyszczyki.


I następne 3 ale błyszczyk Lovely jedynie będę używać.  Te szminki z Anastasia bym chciała oddać i to za darmo. Mam 4 a tyle ich nie potrzebuję. Razem z nimi 10 kosmetyków do ust.  Nie jest źle prawda?  Większość do lata chcę użyć:)


Mam jeszcze dwa balsamy do ust i więcej nie potrzebuję. Zimą używam Carmex.




 Antyperspirant Fa jest moim jedynym takim kosmetykiem. Staram się mieć zawsze jeden bo wiem ile czasu się one używają.  Po nim od razu mój ulubiony kupię z Nivea.



Mam dwa rodzaje perfum i tyle mi wystarcza. Używam teraz te waniliowe z Yves Rocher. Z Avonu używam tylko na okazję. Mam jedną mgiełkę i czeka sobie grzecznie na ciepłe dni.



Mam też 4 próbki perfum . Czas je użyć oczywiście:)

Nie mam tego dużo.  A wiem jak te kosmetyki się używają . Pielęgnacja szybko a kolorówka i zapachy wolniej. Nie chcę powiększać kolekcji i będę używać co mam :)

Pozdrawiam:)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)