21-22 grudzień:)

Hej :)

Wczoraj nie było postu więc dziś napiszę , co znalazłam dziś i wczoraj w kalendarzach:)


Wczoraj w kalendarzu Yves Rocher  znalazłam żel pod prysznic. Nie mój zapach ale użyję go i tak:) Z kolei w Sylveco wylosowałam olej pestki granatu. Służy on do masażu twarzy . Nie używam takich kosmetyków.



Mikołajek był w Kinder. Coś innego i fajnego:) W Milce była krówka Milki:)

Teraz pokażę co dziś miałam w kalendarzach:)


I trafił się trzeci lakier do paznokci i powędruje dalej.  A w Sylveco krem brzozowy z betuliną znalazłam.  Jestem ciekawa jego :)


W Kinder cukiereczek był sobie. A w Milce lokomotywa:)

I to tyle :)

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Fajne kosmetyki, zwłaszcza te z Sylveco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylveco dało do wszystkiego kosmetyki:) I bardzo ciekawe.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)