Nowości:)

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z postem w ważnym dniu dla mnie:)Pewnie się domyślacie w jakim:) Tak dziś mam urodzinki:)

Ostatnio mało mnie tu bo korzystam z pogody :) Wiecie dużo przebywam poza domem :)  Ale spokojnie będę pisać:)

A oto co mi wpadło w moje rączki pod koniec maja;)




Na dwóch zdjęciach są produkty z promocji 2 + 2 na produkty do pielęgnacji twarzy z Rossmanna:) Wybrałam sobie olejek arganowy do twarzy i narazie jestem z noego zadowolona. Naatepna obok jego to hydro-esencja z Bieledny też:) Jestem jej ciekawa bo to jedno z nowszych dzieci tej firmy:) Na dolnym zdjęciu jest krem na dzień i na noc. Ja będę go używać na noc. Chciałam coś bardzo nawilżającego. I wybrałam taki :)A nie patrzcie na te 30+ itd. Bo jeśli Wam pasują to możecie używać:) Inne kremy w sklepie mi nie pasowały . I mało było na noc co dziwne.


 Dwa żele też mi wpadły . Jeden do twarzy to mój ulubieniec:) Zmienił tylko szafę graficzną swego opakowania:) A drugi znany mi żel do mycia ciała.  Cóż lubię Isane:)


 Na mojej ulicy otworzyli nowy sklep z niemieckimi produktami.  I tak musiałam zajść:) Tym razem wzięłam sobie nowy żel dla mnie oczywiście z Balea. Zapach ma cudowny:)A opakowania och zawsze uśmiech mi sprawiają jak i te z Isany.



I wpadła mi na koniec nowa paletka z Revolution. Podoba mi się patent jako wprowadzili.  Fajnie że można wkłady cieni wyjmować.  Kolorystyka mi się też podoba:) I te spore lusterko oraz cała paletka:) Cienie łatwo się nakłada i cały dzień się utrzymują.  Ale u mnie zawsze tak jest:) Co sądzicie o niej :)?

I to tyle:) Więcej nie zamierzam nic kupować. Te kosmetyki to były za inne więc nie byla to moja fanaberia. Jedynie paletka:) Ale ona i tak była tania:)

Co Was zaciekawiło :)?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Bardzo lubię ten żel isany - nawet teraz mam, już po raz kolejny. Z Balea też miałam tą wersję i miło ją wspominam :) Na promo 2+2 sama też kupiłam tą esencję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na tej samej promocji kupiłam esencję ananasową i jestem z niej bardzo zadowolona! ♡

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)