Krem-olejek do twarzy FitoKosmetyk

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was nowym postem :) Ostatnio mniej tu się udzielam bo pogoda mnie męczy.  I nie mam siły na nic. Nie lubię jak są duże upały.

Opiszę Wam moj hit pielęgnacyjny:) Nie kosztuje dużo a skradł moje serduszko;)


A oto bohater tego postu :)



Krem znajduje się w klasycznej tubce . Mam drugi krem z tej firmy i w podobnym opakowaniu miałam. Grafika dla mnie jest miła dla oka :) Na półce sklepowej od razu przyciągneła moją uwagę:)


Informację o kremie po rosyjsku są.  Ale nie martwcie się na głównym opakowaniu produktu są w naszym języku:) Uczyłam się rosyjski i nic nie umiem praktycznie :)

Krem nie jest dużych gabarytów. Mieści w spbie tylko 45 ml ale jednak jest wydajny.

A jak z działaniem? Krem jest przeznaczony do cery mieszanej i normalnej. Ma za zadanie głęboko nawilżyć skórę twarzy . Ma te z odżywić , wygładzić nasze drobne zmarszczki.

No i właśnie jak to jest tym ?  Krem świetnie nawilża i tu zgadzam się z producentem.  Rano czuję że skóra jest nawilżona i miła w dotyku. Nie zapycha co dla mnie jest dużym plusem.  Nie wierzę w to że kremy wygladzą zmarszczki. A czy odżywia ? Pewnie tak , ale to chyba też ciężko stwierdzić.  Napewno moja skóra jest w lepszej kondycji dzięki temu kremowi. Używam go na noc :)



A jak z konsystencją ?  Ma bardzo delikatną formułę i dla mnie jest to lekki krem. W sam raz na wiosnę i lato. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu. Dość szybko się wchlania co jest też plusem.

Zawiera : olejek z pestek winogron  , sok Aloe Vera i miętę.  Więc dla mnie skład wydaje się fajny.

Wrzucę go Wam niżej.  Ja się tak nie znam na nich. A krem kosztował około 7 zl i kupiłam go w Drogerii Jawa.




Co sądzicie o tym kremie  ? Znacie tą firmę?

Pozdrawiam:)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)