BeGlossy Owocowe odkrycia czerwiec 2019

Hej :)

Dzisiaj przychodzę do Was z nowym ppstem dotyczącym zawartości najnowszego pudełka BeGlossy. Zgodzę się ze stwierdzeniem że praktyczne całe pudełko to drogeria. Ale mi to nie przeszkadza i cieszę się zawartości.  Z przyjemnością prawie wszystko użyję.


A oto co znalazło się owocowego w nim :)


FA  Dezodorant w kulce Ipanema Nights lub Amazonia Spirit   Cena 8.99 zł / 50 ml


Ja trafiłam na ten drugi i ma taki letni egzotyczny zapach. Ogólnie wolę w kulce z Nivea i to jest mój ulubieniec.  Ten dezodorant w kulce poczeka sobie chyba killa miesięcy na użycie.  Ale w sumie cieszę się z niego.  Użyć użyję i się nie zmarnuje.


NIVEA  Pielęgnująca pomadka do ust Mango Shine  Cena  9.69 zł / 5.5 ml


No coż pomadka pójdzie dalej w świat.  Mam ich nadmiar jak dla mnie i teraz używam też NiVEA. Ale oczywiście też się cieszę że się znalazła w pudełku. 


Tołpa dermo body , peel , złuszczające kwasy w chusteczce do ciała   Cena  4 zł / 1 szt.


 Kwasy to dla mnie nowość a w chusteczce tym bardziej.  Ten zabieg z użyciem ich zrobię sobie zimą.  Jestem ciekawa co to jest :)

L' BIOTICA Vegan Mask  Cena  16.80 zł / 1 szt.


  Maseczki były wymienne i każdy mógł dostać inne. Były Avocado, Papaya i tą co ja mam.  Uważam że dla mnie najlepsza mi się trafiła.  Nie miałam tych maske i z chęcią użyję.  Chociaż za maskami w płatach nie przepadam.

LE PETIT MARSEILLAIS  Nawilżający żel ppd prysznic Biała Brzoskwinia i Nektarynka
Cena  8.99 zł / 250 ml


 Firmę znam oczywiście i ich żele:) Uwielbiam żele więc najbardziej się ucieszyłam z niego:) Moje oczka świeciły na widok jego :) Tego zapachu jeszcze nie miałam i na lato to super opcja :)


SKIN 79  Animal BB Cream SPF 50 ,  Angry Cat , Dry Monkey , Dark Panda   Cena  49 zł / 30 g



Próbki kremów dostaliśmy jako prezent.  Lubię takie prezenty i z chęcią wypróbuję je :)  Trzy kremy odpowiadają 3 najbardziej popularnym typom urody w Polsce.  No to chyba tu trzeba będzie trafić:) Nie miałam nic od nich.


AA WINGS  OF  COLOR  Kremowy rozświetlacz z linni Summer Festival 
Cena 24.75 zł / 10 ml


Rozświetlacz  dla mnie ma taki kolor , że chyba nie wiem czy go użyję.  Ani ni jest złoty ani srebrny. Może ładnie odbijać światło na skórze.  Ale na twarz to bym jego nie dała. Jeśli go użyję to pokaże Wam jego kolor. Ogólnie cieszę się z rozświetlacza ale nie z koloru jego.

BIELENDA PROFESSIONAL SUPREMELAB  Rozjaśniające serum z ultrastabilną witaminą C
Cena  54. 99 zł/ 15 ml


Dodatkowy produkt dla klientek VIP. Ja zostałam od tego pudełka:) Cieszę się z tego produktu.  Wejdzie on do mojej pielęgnacji bardziej w zimniejsze dni . Nigdy nie miałam serum z witaminą  C. A co lepsze cieszę się że w pudełku pojawiła się firma którą lubię:)


I to na tyle. Wiem nie każdemu się spodoba te pudełko.  Ale mi przypadło do gustu. I większość kosmetyków zatrzymam dla siebie:)

Co sądzicie o nim ?

Pozdrawiam:)


Komentarze

  1. Jak dla mnie bardzo słaba zawartość i nic ciekawego ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No każdy lubi co innego:) Mi przypasowała zawartość:)

      Usuń
  2. Rozświetlacz, maska i krem z Bielendy są godne uwagi :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może zawartość na kolana nie powala, aczkolwiek większość produktów bym użyła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie że są do użytku i każdy je użyje:)

      Usuń
  4. Najbardziej zaciekawił mnie ten krem z Bielendy :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)