ShinyBox Think Pink październik 2018

Hej :)

Przychodzę do Was z nowiutkim Shiny. Październik jest miesiącem walki z rakiem piersi .I Shiny też co miesiąc celebruje tą akcję u siebie . Ale czy tym razem im się udało pudełko? Nie do końca, bo w sumie nie ma nic tu , co by nawiązywało do nazwy.

Mi nie do końca się podoba . A dlaczego ? Nizej się dowiecie .

A oto przegląd co się znalazło w pudełku.


IL SALONE MILANO  The Legendary Collection Maska do włosów farbowanych MEM0RABLE MASK   Cena 49.99 zł / 500 ml


Pudełko Shiny bez czegoś do włosów to stracone pudełko .  Mnie jakoś nie ucieszył ten kosmetyk .  Po pierwsze wolno u mnie idą maseczki i odżywki do włosów a po drugie to jest ogromne opakowanie .  I chyba 5 lat będę używała tego kremu :)  Dokładnie to się nazywa krem a nie maska.  Użyłam jej dziś i mam ładne włosy po niej . Dobrze się rozczesują , Nie elektryzują się a to i mnie problem . Są miękkie i śliskie.  A lubię taki efekt . Mojego kremu nie ma w rozpisce i pewnie była albo maseczka albo krem . Więc nazwa będzie się różniła . Dopiero wypatrzyłam to na ulotce . Ale cena będzie pewnie taka sama .  To jest krem do suchych i normalnych włosów jak co .

Był to produkt wymienny .

BEE NATURAL Balsam do ust granat  Cena 10.99 zł / 4,2 g



Tu akurat cieszy mnie produkt . Lubię wszystko co jest do ust oprócz szminek.  Z chęcią użyję i do tego jest to 100% produkt naturalny . Jest to nowość  i będzie dostępny tylko w Rossmannie.

OLIMP LABS  Suplement diety APECONTROL  Cena 31.50 zł / opak.


Nie cieszą mnie te tabletki . Ani nie muszę się odchudzać ani nie mam takiego zamiaru . Tabletki pewnie pójdą do kosza .

BIOTANIQE Dermoskin Expert - naturalny krem odżywczy   Cena od 10.49 zł / szt.


Krem do ciała i twarzy .Miesiąc temu było małe opakowanie, a teraz jest duże.  I średnio mnie one cieszy.  Znaczy krem używam z poprzedniego pudełka i jestem zadowolona . Ale ten ma krótki termin i za duży jak dla mnie . Użyć użyję ale nie sama.

DELIA COSMETICS Krem do rąk i paznokci wygładzający  z d-panthenolem 
Cena 3.90 zł/ 75 ml


Zima idzie to i krem się przyda do pielęgnacji dłoni .  Czy się cieszę z niego ? W sumie tak bo zawsze się przyda . Tylko po co mi 9 krem . Chyba pójdzie dalej :)

KONTIGO  Błyszczyk do ust - kolor Rockstar lub Sugar  Cena 36.99 zł / 5 ml




Błyszczyk mnie ucieszył bardzo . Lubię je I z chęcią używam.  Ten ma ładny naturalny kolor I z chęcią go będę używać.  Tylko cena za niego jest wygórowana trochę. Drobinki na początku mi przeszkadzały, ale potem już było ok .

DR BARBARA Voucher że zniżka 30 zł   Upominek

 Jakoś mi obojętny on jest i tak nie skorzystam .


 Próbki zawsze cieszą i z chęcią je wypróbuję  . A serum z tej firmy jestem ciekawa .





 Jak zawsze ulotki do poczytania i do palenia w piecu :)



No i w tym miesiącu jest różowo :)  To w końcu kolor nasz dziewczyny:)  

I co sądzicie o pudełku najnowszym ?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. bardzo fajna zawartość ;) też wspieram akcję walki z rakiem piersi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zawartość tego pudełeczka! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak ja się cieszę, że go nie zamawiałam.. porażka, z resztą jak większość pudełeczek Think Pink..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znaczy średnie te pudełko , ale innym może się spodobało.

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)