Co wzięłam że sobą na krótki wyjazd :)

Hej :)

Wczoraj wieczorem wróciłam z krótkiego weekendowego wyjazdu do Warszawy:) Oczywiście wziełam że sobą kosmetyki które lubię i też niektóre nowe :)A co kupiłam w stolicy pokaże kiedy indziej:)

Żel oczywiście musiał być i padlo na kokosowy Tahiti :)Świetny ma zapach i przypadł mi bardzo  do gustu.

Płyn miceralny Garnier to dobry pewniak jeśli chodzi o zmywanie makijażu .  Dobrze sobie radzi z makijażem.
Krem do oczu i do twarzy to konieczność . Jeśli chodzi o krem do twarzy to postawiłam na nowość z nowego pudełka Shiny .  I nie zawiodłam się .  Do skóry twarzy wziełam też Serum hialuronowe.  I też jestem zadowolona z niego .

Oczywiście konieczność dla mnie to wzięcie apelu do mycia miejsc  intymnych .  Ten na zdjęciu się skończył po zrobieniu zdjęć .  I wziełam mój ulubieniec,czyli żel z Ziaji oliwkowy .

Żel do mycia twarzy to mój codzienny ważny aspekt mojej pielęgnacji .  Wziełam nowość z Cien . Oczywiście jak dla mnie.  Drugi produkt ważny to Tonik do twarzy różany z Evree.

Nowość dla mnie której nie używałam jeszcze to balsam do ciała.  Wziełam miniaturkę z gazety  z D' Alchemy.   Codziennie muszę użyć krem do stóp o tak samo krem I krem do rąk.  Balsam z drobinkami używałam jak miałam krótki rękaw.  W Warszawie raz tylko go użyłam. 
Wzielam maseczkę że sobą I nie użyłam .  Brawo ja:) Za to szampon do włosów z Naobay używałam na wyjazdach .  Miniaturka zawsze się przydaje:)

Oczywiście musi być coś z zapachów:) Używam jeszcze mgiełki z Avon, bo nadal jest ciepło.  Wiadomo dezodorant w kulce Nivea to konieczność  . Bez niego ani rusz .

Mydełko wziełam i nie użylam:) Wiiecie było myśli w hotelu i nie użylam tego:) Główka nie boli.  Chusteczki zawsze w drodze się przydają . I oczywiście się przydały:)

Kosmetyki kolorowe zawsze się przydają:) Zazwyczaj te używam że zdjęcia:) I użyłam ich za raz na wyjeździe:)

I to by było na tyle :) Znacie jakieś kosmetyki?

Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Kusi mnie ten kokosowy żel pod prysznic, jednak mam zbyt duże zapasy, może kiedyś go zakupię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super jest i zapach robi swoje:) No ja ograniczam zakupy ale różnie bywa z tym:)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)