ShinyBox wrzesień 2018

Hej :)

Wczoraj przyszedł do mnie nowiutki Shiny. Powiem Wam jestem tym razem bardzo zadowolona . 

A oto co znalazło się w pudełku:)

Cougar Olejem do twarzy z brazylijską padają oraz kwasem hialuronowym 
Cena 111 zł / 30 ml


 Hit pudełka i najdroższy produkt.  Wypróbowałam gi jak narazie raz i mam mieszane uczucia . Lepi się po aplikacji a ja nie cierpię tego uczucia.  Ale gdy by nie to , to bym byla bardzo zadowolona .  Dam mu szansę i mam zamiar to używać.  Ogólnie jestem zadowolona że znalazł się w pudełku.

Ten produkt był gwarantowany dla klientek ,których pudełko było 2 minimum zamówionym  w ramach jednej i tej samej substrykcji lub aktywnego pakietu .

Aussie  Miracle Moist- szampon do włosów suchych  Cena 7.,99 zł / 90 ml


Szampon jak szampon .  Znana marka Ale nigdy nic z niej nie miałam .  Cieszę się i wypróbuję to .  Może i nie mam suchych włosów , ale czy to ma znaczenie?

Aussie  3 minutowa intensywna  odżywka do włosów zniszczonych  Cena 7,99 zł / 75 ml

Kosmetyk który zawsze się przyda. Pomimo że mało kiedy używam odżywek to I tak wypróbuję tą.  Jestem ciekawa jej i czy działa cuda w te 3 minuty.  Fajnie że jest nie dużych rozmiarów.

Beauty Marrakeuch  Dezodorant naturalny ałunowy w spray'u 
Cena 13,64 zł / 15,74 zł / 100 ml


Dezodorant zawsze się przyda .Tak naprawdę to dla mnie najważniejszy kosmetyk . Trochę boję się jego użyć , by alergia u mnie nie wystąpiła . Ale pomimo tego jestem to
  bardzo ciekawa. 

Biotaniqe Naturalny krem odżywczy  Cena 5.99 zł / 75 ml


Cieszę się z kremu ,, bo nie mam ich dużo teraz . Już to zaczęłam używać i pierwsze wrażenie jest dobre . Fajnie że jest do twarzy, dłoni i do całego  ciała.  Dla mnie to taki lekki krem fajnej konsystencji. 

Hiaru Pure Serum z kwasem hialuronowym  3 %  Cena 21,99 zł / 10 ml


 Użyłam to i jestem bardzo zadowolona . Buzia po niej była tak miękka i delikatna jak pupcia niemowlaka . Jestem bardzo zadowolonazże się znalazł w pudełku:)

Pilomax  Wax-serum przeciw wypadania włosów dla mężczyzn  Cena 29 zł / 75 ml


 Kosmetyk który jest dodatkiem i dostały to osoby które wypełniły ankietę.  Tak to z okazji Dnia Chłopaka.  Cóż oddam to bo mi nie potrzebny.

Jak zawsze ulotki plus przepis:) Korzystajcie jak chcecie:)



I to już wszystko. Co sądzicie o nim:)? Pozdrawiam:)

Komentarze

  1. Najważniejsze, ze Ty jesteś zadowolona. Mnie w tych pudełkach już znudziło to , że za każdym razem musiał być szampon a gorzej jak odżywka, bo tych mało zużywam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się cieszę jak szampony są bo zawsze mi się konczą :) Shiny chyba czyta mi w myślach :) Z odżywkami mam tak samo . Mało używam i wolno schodzą.

      Usuń
  2. W jaki sposob użyłaś serum z kwasem hialurunowym? Chodzi mi o to, w ktorym kroku pielegnacji i w jakiej formie? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw psikam tonikiem buzie a potem kładę na buzie ten żel :) I potem krem i wszystko :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)