Seria węglowa Bielenda

Hej:)

Dziś będzie post o ciekawej serii z węglem. Lubię bardzo te kosmetyki i jestem ciekawa innych też.

A oto rezenzja dwóch z nich :)

Pasta węglowa do mycia twarzy 3 w 1 zawiera aktywny węgiel oraz glinkę zieloną.

Pastę można uzywać jako żel do mycia twarzy, peeling detoksykujący lub maseczkę matującą . Ja używam go przed nałożeniem maseczek na twarz. W sumie wtedy to jest 2 w 1 :) No bo jako peeling nie różni się niczym od żelu . Przeznaczony jest do cery mieszanej i tłustej .

A co do działania ? Pasta węglowa sprawia że moja skóra twarzy mniej się blyszczy i czuję że jest oczyszczona. Matuje oczywście co dla niektórych jest plusem a dla innych nie . Szybciej wypryski mi się goją i nie wyskakuje mi ich tak dużo . Niby usuwa makijaż, no ale ja tego nie próbowałam w tej kwestii. Następny plus naprawde odtłuszcza skórę i czuję że mam ją bardziej nawilżoną . I oczywiście bardziej miekką :)

A zapach ? Cudowny :) Dla mnie pachnie arbuzem:) I ten czarny kolor jest też fajny:)

Następny produkt to krem węglowy na dzień i na noc .

Kremik jak to kremik sprawia że moja skóra jest nawilżona . Używam go tylko na wieczór i lubię więcej go sobie nałóżyć. Trzeba go dobrze wsmarować w skórę , żeby nie było czarnego nic widać . Nie sprawia by mi  niespodzianki wyskakiwały i mnie nie zapchał .Jest dość wydajny, co jest na plus:)

A zapach taki sam jak pasty czyli taki arbuzowy :) I jak patrzysz na niego to tak jak byś się smarowała smołą .

Jestem na plus jeśli chodzi o te kosmetyki . I wrócę z przyjemnością do nich .

A Wy znacie je i co sądzicie o nich ? Pozdrawiam :)


Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)