Paczka ambasadorska:)

Hej :)

Pierwszy raz w życiu dostałam coś jako ambasadorka.  I byłam w szoku jak dzisiaj zakupił do drzwi kurier z paczką😀 A jeszcze z większą miną otwierałam zawartość 😀

Tak zgłosiłam w sierpniu do kampanii, ale nie spodziewałam się że mnie wezmą :)

A oto zawartość boxa😀


Oto tak prezentuje się pudełko a w środku znajduje się zawartość jego:)



A co się kryje w środku? Ksiateczka i liścik od firmy :) To bardzo miłe naprawdę :)

A teraz główna zawartość :)



Tym razem kampania była przewidziana dla mężczyzn . Dostałam żel pod prysznic 3 w 1 dla mężczyzn i wydaje mi się że będzie fajny . Zapach typowo męski i podoba mi się :)

Oczywiście dla kobietek też coś było :) Dla nich był mniejszy żel do mycia ciała :)  Dla mnie jest to bardzo świeży zapach w sam dla mnie . Lubię takie morskie zapachy :)

Z chęcią wypróbuję i opiszę w oddzielnym poście :)

Dziękuję firmie La Petit Marseillais za paczkę :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)