Regenerująca maska do stóp i paznokci N 36

Hej :)

Ładna pogoda za oknem to i mało czasu zostaje na blogowanie. Spokojnie nie porzuciłam tego.

Dziś przedstawiam Wam regeneracyjną maskę do stóp i paznokci firmy PharmaCF . Zawiera 7 składników i jest przeznaczona do bardzo suchej skóry.


Maska polecana jest do przesadzone i szorstkie skóry stop .Zawiera 7 składników aktywnych które mają sprawić że skóra będzie jedwabista, gładka i miękka juz po pierwszym użyciu. A oto składniki : masło shea, olej canola, olej słonecznikowy, ekstrakt z ogórka. Maska zawiera również witaminy E i F oraz alantoine.



Maseczka nie sprawiła jakoś specjalnie żebym miała miękki,gładkie  i jedwabiste stopy. Specjalnie nie odżywia i nie regeneruje skóry. Na paznokcie nie kładłam, więc nie zauważyłam by wygładziła i nablyszczała paznokcie . A czy nawilża? No właśnie tak średnio. Czuję jak by moje stopy były w gorszym stanie . Używam bo używam. Nie lubię za bardzo wyrzucać kosmetyków, wolę już je oddać w dobre ręce:)



Maska zamknięta jest w plastikowym słoiczku co dla mnie jest na duży plus . Zapach ma świeży i dla mnie podobny trochę do morskiego . Tak podoba mi się bardzo :) Barwę ma taki niebieski :)

Każdy z Was musi zdecydować czy kupi czy nie. Ja nie kupię ponownie.

I to by było na tyle . Pozdrawiam:)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Zakupki ,czyli to co każdy lubi :)

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)