Szampon do włosów Balea Professional Pures Volumen Shampoo

Hejka :)
Tego gagadka nie mogę użyć i o dziwo jest to szampon do włosów Balea.Lubię z tej firmy żele pod prysznic i kremy do rąk,ale szampony mi jakoś nie pasują Używam go już 2 mc i końca nie widać.A niby tylko ma 250 ml,czyli tyle co zazwyczaj w kosmetykach.


Szampon sam w sobie jakoś myje,ale na drugi dzień mam przetłuszczone włosy.Chyba naturalne szampony nie nadają się na moje włosy.Szampon nie ma silikonów,co jest na plus.Jest przeznaczony do cienkich włosów i daje efekt 24 h push-up co znacza że unosi włosy.Ja na moich włosach jakoś nie zauważyłam tego efektu.Posiada komplekt kolagenu tak rozimiem.Poprawcie mnie jak co,nie znam niemieckiego :)


Kto zna niemiecki,to może sobie poczytać:)
Szampon myje włosy,bo takie jego przeznaczenie ale dla mnie nie jest super.A zapach nie powala,konsystencje ma jak większosć szamponów.Nie mogę doczekać się aż go użyję :)
Sorki za zdjęcia,ale tel mi odwrócone robi.Zmienię to może następny tel będzie n normalne robił.Pozdrawiam :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

365 dni:)

Kolekcja Bell× Red Lipstik Monster :)

Moje zakupki :)